Joel Pérez i Joel Mota.

3r d’ESO, optativa de revista.

El dia 18 de gener els alumnes de 3r d’ESO vam anar al Casal  Cultural Robert Brillas per participar al Picalletres, un concurs de lletrejar paraules en català.

Tots els alumnes de 3r d’ESO vam  assistir a la gravació del programa televisiu Pica lletres que emetrà Esplugues TV,  però només 6 alumnes van participar, dividits en dos grups.

Fotografia 1. Al grup A van participar la Vicki, la Clara i la Maria José.

El programa on va participar el grup A es va emetre el 13 de maig, el podeu veure  clicant aquí.

Fotografia 2. Al grup B van participar el Sergio, el Toni i la Valèria.

El programa on va participar el grup B es va emetre el dilluns 27 de maig, el podeu veure clicant aquí.

Va ser interessant anar-hi però llàstima que no vam fer molts  punts i no ens vam classificar,   no ho havíem   preparat prou.

No pensava que  la  sala fos tan petita i em va sorprendre totes les càmeres i llums que  enfocaven als participants.