Damaris Quiroz

3r ESO Revista

Aquest curs s’ha iniciat un projecte de tutoria entre iguals, amb els alumnes de 1r i 3r d’ESO.  L’objectiu del projecte és millorar la relació entre els alumnes del centre.

La idea de fer el projecte de tutoria entre  iguals va sortir de l’orientadora de l’institut,  Rosa Martín, que es va basar  en un programa que està portant a terme   la Universitat de Barcelona .

L’objectiu és  millorar la convivència i el comportament dels alumnes.

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO hem fet  activitats junts, dins i fora de l’institut.

La primera activitat que vam fer va ser dissenyar unes targetes sobre allò que ens representava: gustos, esports, somnis.. . Els alumnes de  1r van  escollir una de les targetes per triar el padrí i així va començar el projecte. Les activitats es van fer al Parc dels Torrents i  van incloure les presentacions entre els alumnes i alguns jocs en grup.

La segona activitat va  ser dintre de l’institut; vam estar una estona ensenyant als alumnes de 1r. com fer les grues de paper dintre del projecte 1 origami 1euro.

Es faran més activitats durant el curs.

Fotografies de la primera activitat al Parc dels Torrents.