Andrea Sanchez, Damaris Quiroz i Ester Bueno

3r ESO Revista

La segona edició de la Cursa Solidària organitzada per l’Institut Severo Ochoa es va dur a terme  dimecres, 20 de desembre, pels voltants dels carrers del centre educatiu. L’èxit d’aquesta activitat solidària ha quedat corroborada, un cop més, per la participació i la il·lusió dels participants i agents implicats: s’hi han aplegat un total de  647 corredors de les diferents categories i 919 persones s’han inscrit en les dues modalitats: corredors o col·laboradors.

Un cop acabat l’acte esportiu, l’alcaldessa d’Esplugues, Pilar Díaz, ha lliurat les medalles als guanyadors de les quatre categories.

Cal recordar que l’objectiu principal és la recollida d’aliments per a les persones necessitades del nostre municipi. La inscripció consistia en l’aportació d’ un euro o un paquet d’un quilo/litre d’ aliments. La recaptació  ha superat els 1.000 kg i se n’ha fet la donació al banc d’aliments.

Fa 4 anys el nostre institut ja va organitzar una cursa solidaria per recaptar aliments. Com que va ser tot un èxit, aquest any es va  decidir tornar-la a organitzar.  S’han dut a terme moltes activitats involucrant  alumnes i professors.

Alumnes de diferents nivells van  fer un vídeo per promocionar la cursa.

Des del departament de visual i plàstica es va organitzar un concurs per escollir el cartell que es penjaria als carrers. Van participar alumnes de 3r ,4t i 1r de l’ESO i el guanyador va ser un alumne de 4t.

Cartell guanyador de la II Cursa Solidaria 2017 de Martín Sanjusto.

També cal dir que el logotip de la nostra cursa ha estat creat pels alumnes de 4t de l’ESO.

Logotip dissenyat per Alondra Arnez i Helena Campayo de 4t d’ESO

Els alumnes de 1r ESO van ajudar a senyalitzar el camí per on van passar els corredors i van fer un anunci radiofònic amb el professor de música, Rafa Márquez.

Un any més, volem agrair la generositat de totes les persones i entitats que han donat suport i han fet possible  aquest esdeveniment.

Aquí podeu veure el vídeo  que es va emetre a la ETV.

Fotografies de la cursa solidària.