LA QUE SE AVECINA

                    

 ”La que se avecina” és una sèrie de Televisión espanyola d’humor, creada pels germans Alberto , Laura Caballero i  Daniel Deorador, para Telecinco.

Porta vuit temporades i es caracteritza per satiritzar amb humor negre, les relacions de convivència entre els veïns d’una comunitat a través de les històries i situacions surrealistes que els passa als seus protagonistes.

Aquesta  sèrie es va  estrenar  el 22 de abril de 2007 a Espanya amb bons  registres d’audiència. En el seu llançament va obtenir  un 28,8 % de quota de pantalla i va ser líder en quasi totes les seves  emissions durant la primera entrega d’episodis.

Els nous personatges són Petra Martínez, Veronica Forque (Teresa), Jose Luis san Cristòbal, i Eloy Arenas.

Petra Martínez és una professional de la xafarderia.Ho sap gairebé tot de tothom,  és una experta en veure per l’espiell … a més és molt dolenta. Sempre malcarada i sospitant de tothom.

Veronica Forque és la presidenta de l’ajuntament de LQSA, junt amb la seva mà esquerra que és Enrique Pastor, un altre personatge de la sèrie.

Jose Luis san Cristòbal és el que ven els pisos de la comunitat de Monte Pinar.

Eloy Arena  és  gay en aquesta temporada. Anirà a viure a una de les cases que hi ha buides en els baixos que  comprarà a Javier Maroto.

la-que-se-avecina

Aquest article ha estat publicat en Reportatges. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *