Els de sisé visiten el nostre institut

Els alumnes de sisé de primària de les escoles vinya del Sastret, la Roureda i CEIP Mare de Déu de Montserrat de Castellví de Rosanes van visitar els dies 25, 26 i 27 de febrer el nostre institut.

Els hi van fer una visita guiada perquè quan ells comencin primer d’ESO sàpiguen on estan totes les classes, els lavabos, el gimnàs i les diferents instal·lacions.

Tot seguit els hi van explicar les normes del centre i com anava tot el tema i el funcionament dels ordinadors. Tots els alumnes van sortir molt  informats i contents de la visita i van quedar amb moltes ganes de començar la seva nova etapa al nostre institut.

Per saber una opinió més personal de la sortida hem parlat amb Nil Mangas Folqué que és un alumne de sisé  de l’escola Vinya del Sastret que molt amablement ha parlat amb nosaltres i li hem fet unes preguntes:

Hola Nil,et voldríem fer unes preguntes sobre la sortida.

Què veu visitar? Vam visitar tots els racons de l’institut.

T’ha agradat l ’institut? Si, em sembla bastant interessant, estic molt content de passar del col·legi al institut.

Tens ganes que arribi l’any que be per anar a l’ institut? Si moltes, ja que no semblaré tant petit.

Com creus que és un institut? Doncs potser com el plantegen a les pel·lícules, un espai on divertir-se i gaudir però a la vegada estudiar, conèixer i aprendre coses noves.

Quina és la zona de l’ institut que t’ ha agradat més? La cantina, així podré comprar l’esmorzar que jo vulgui.

 

Redactors:Roger Nicolàs, Martin Claramunt i Marc Turégano

 

Publicat dins de Alumnes, Sortides | Deixa un comentari

Xerrades de l’educació vial.

Durant el mes de febrer i de març, la policia local de Sant Esteve Sesrovires, es dedica a fer una xerrada a totes les aules d’alumnes del centre Ins Montserrat Colomer i dels centres de primària de La Roureda i La Vinya. La xerrada tracta tots els anys del mateix tema, l’educació vial. A l’institut, la fan en tots els cursos des de primer d’ ESO fins a segon de batxillerat, on ens expliquen a tots els alumnes del centre com ens hem de comportar amb la societat d’avui en dia, que hem de fer cas i respectar les normes d’allà on vivim.
Aquesta xerrada porta anys fent-se en aquest centre. La seva durada és de 1 hora. Aquest any s’han fet els dies 25, 26, 27 i 28 de febrer.

 

Xerrada de l’educació vial de 1r d’ ESO.
El dia 26 de febrer va ser la xerrada per als alumenes de 1r de la ESO. El missatge és que cal que es respectin les normes, tant del carrer com de casa.
Els van explicar les normes bàsiques vials, per exemple, mirar abans de creuar un carrer o respectar els semàfors. També van repassar les normes de casa com per exemple fer el llit, recollir l’habitació, fer els deures…
Xerrada de l’educació vial de 2n d’ ESO.

El dia 28 de febrer els va tocar als alumnes de 2n d’ESO. Els van parlar de la responsabilitat que han de tenir els adolescents a l’hora de decidir que fer. Els van posar un vídeo on sortia una noia que assistia a una festa amb la seva amiga, que havia de ser a casa a les dotze. Ja eren les dotze i havien de marxar, però la noia protagonista es volia quedar més estona a la festa, així que l’amiga va marxar a casa. Quan ja va acabar la festa, la noia havia d’escollir entre marxar amb noi que portava una moto però anava begut o anar caminant sola. En aquell moment tallen el vídeo per a que els alumnes donin la seva opinió sobre el que han vist i el que farien en aquella situació. Després d’un debat els policies els van donar consells sobre com escollir en situacions d’aquest tipus.

Xerrada de l’educació vial de 3r d’ ESO.

Els alumnes de tercer van tenir la xerrada el dia 27 de febrer. En aquest cas van parlar de la importància de portar sempre el cinturó de seguretat posat i les conseqüències que poden sorgir a l’hora de no portar posat el cinturó de seguretat.
A més els hi han posat uns vídeos d’accidents de cotxe que no portaven el cinturó de seguretat posat i alguns d’ells han quedat paralítics, i d’altres que han mort.
Com a conseqüència es pot trobar; lesions greu en el coll, tòrax, cap i genolls quant si s’hagués fet un bon ús del cinturó de seguretat només tindria mal de tòrax.

Xerrada de l’educació vial de 4t d’ ESO.

El dia 25 de febrer ens va tocar als de quart. Els policies de Sant Esteve Sesrovires van venir al nostre institut per fer-nos entendre que no hem d’arriscar les nostres vides per altres persones, o objectes.
Ens van posar dos vídeos, en el primer vídeo vam veure un dilema sobre les conseqüències que poden succeir en la carretera si infringim les normes de trànsit.
El segon vídeo, tractava sobre el fet de no respectar les normes de seguretat vial. En aquest tres noies en un cotxe es desvien del seu carril i provoquen un accident topat amb un altre cotxe. Tot això ha sigut provocat perquè la conductora del cotxe que l’ha provocat anava conduint i escrivint un missatge de text amb el telèfon mòbil. L’impacte provoca que la noia de darrere i la copilot es desnuquessin i morissin a l’acte.
En l’altre cotxe, apareixien una família de la qual només va sobreviure el fill gran. Després dels vídeos vam fer un petit debat.

Xerrada de l’educació vial de 1r de Batxillerat.

Als alumnes de 1r de Batxillerat, els hi van fer una xerrada sobre l’educació vial el dia 26. El tema anava sobre les normes de circulació. Els hi van dir que havien de portar sempre el cinturó de seguretat posat, encara que estiguessin pel poble, també els hi van dir que anessin amb compte amb la velocitat perquè poden tenir un accident tant xocar amb algú o atropellar a alguna persona o animal.
Els temes més destacats van ser l’alcohol i les drogues, els hi van posar un vídeo en el qual un grup d’amics sortien de festa i consumien bastant alcohol i drogues, i a l’hora de tornar a casa agafaven el cotxe beguts, alguns dels nois que estaven dintre del cotxe no portaven el cinturó, aleshores en un moment donat van tenir un accident, en el qual van morir tots en l’acte.
Amb aquest vídeo els hi fan veure que si van de festa i prenen alcohol que no agafin cap mena de vehicle, ja que poden morir les persones que hi ha dins el cotxe i les altres persones que van tranquil•lament en el seu vehicle.

En general amb aquesta xerrada ens han fet reflexionar sobre les conseqüències que ens poden passar si no complim les normes vials, no posem només la nostra vida en perill, sinó que també posem la vida de les altres persones en perill sense tenir-ne la culpa.

Redactores: Angy Luengo, Noemí Subiela, Andrea Vallejo.

Publicat dins de Alumnes | Deixa un comentari

ENTREVISTA A JOAN BUENO

Aquests dies hem dut a terme una entrevista que ara us presentarem. On parlarem de la seva afició per la música i les seves metes personals.
Headache 61, és un grup de música format per 4 membres. Tenim la oportunitat de poder parlar amb el bateria d’aquest grup, Joan Bueno, un alumne de l’ institut perquè ens pugui explicar la seva experiència.
Hola Joan, et voldríem fer algunes preguntes sobre el teu grup.
Quan va començar el teu interès per la música? Ja fa molt temps, quan era petit.
Quin estil de música prefereixes? I quin estil toques? Prefereixo tocar el hip hop i R&B, però també toco Pop Punk, Punk Rock…
Ja des de el principi tenies pensat formar un grup o només pensaves en fer alguna cosa relacionada amb la música en solitari? Tenia pensat en formar un grup des de petit.
Com vas conèixer i com veu començar a tocar com a grup? Coneixia al guitarrista, que era el meu amic de petit i va formar un grup i el seu bateria va marxar, aleshores vaig ocupar el seu lloc.
-Perquè veu decidir tocar aquest estil en concret? Perquè era l’estil que ens agradava més i tots el teníem en comú.
El nom del grup té alguna història en particular? Per què el veu posar? Si, el significat de ‘’headache 61’’ ve de quan el guitarrista i el baixista del meu grup assagaven a la casa del guitarrista i sortien amb mal de cap i el numero prové del numero de portal 61, que és on viu ell.
Com a component del grup, heu pensat portar-ho més enllà? Si, com per exemple gravar més cançons i formar un CD.
Quin paper tens en el grup? I els altres que fan? Sóc el bateria del grup. El grup està compost per dos guitarres, un d’ells és solista i l’altre és acompanyant, també hi ha el cantant i el baixista.
Teniu alguna oportunitat per professionalitzar-vos? Si, ja que portem tres cançons gravades i farem un CD.
Veus molt difícil que tingueu molta audiència? Depèn, perquè en el local d’assaig amb qui assagem esta en una discografia i tenim més oportunitat de llançar a la fama la nostra música.

Aquí podeu troba un vídeo del grup.

Redactors: Hector Garcia, Ènia Mangas i Laia Navarro
Editors: Hector Garcia, Ènia Mangas i Laia Navarro

Publicat dins de Alumnes, Entrevistes, General | Deixa un comentari

Fenomen Harlem Shake

El fenomen conegut com a Harlem Shake arrasa a YouTube i les xarxes socials més conegudes. Quan crèiem oblidat el famós ball del Gangam Style d’PSY ens trobem amb una nova tendència que va començar als Estats Units i es propaga en la majoria de països. El seu creador és Baauer, un noi de Nova York, que va causar impressió en el món de l’electrònica durant l’any passat. El ball tan famós que coneixem, comença amb un grup de persones i música electrònica, la peça s’inicia amb una frase “Con los terroristas…” , El protagonista (normalment emmascarat) comença a ballar i passats uns segons la resta balla de manera estàtica, amb moviments desincronitzats i fins i tot ridículs. Al nostre país també són molts els que se sumen a la moda i han versionat aquest tipus de ball. Un alumne del nostre centre, va organitzar un Harlem Shake a través de les xarxes socials, hi van participar varis alumnes del centre. Es va gravar la setmana passada a Plaça Catalunya. Us deixem l’enllaç per que ho veieu i us sumeu a la gran moda!

Aquí teniu el Harlem shake de Plaça Catalunya


Redactores: Sandra Alcalà,Ester González, Carla Ferriz.
Editores: Ester González, Sandra Alcalà, Carla Ferriz.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Oscar 2013

Els Oscar són els premis més importants en el món del cinema. Són premis que és realitzen a Los Angeles, al teatre Nokia, a Estats Units.
La primera edició d’aquests premis és va realitzar el 16 de maig de 1929, tot i que el primer cop no eren gaire famosos, al llarg dels anys han anat guanyant prestigi fins arribar al bilió d’espectadors. En aquesta cerimònia és premia a les pel•lícules d’arreu del món que s’han fet durant l’any. Els guanyadors dels premis són escollits per l’acadèmia.
Un mes abans de la cerimònia s’anuncien els nominats a l’Oscar i durant aquest mes és fan entrevistes. Hi ha diverses categories com per exemple:

• Millor pel•lícula
• Millor director
• Millor actriu/actor
• Millor actriu/actor secundària/secundari
• Millor guió original
• Millor guió adaptat
• Millor banda sonora
• Millor cançó
• Millor maquillatge i vestuari
• Millor pel•lícula de no parla anglesa
• Millor efectes especials
• Etc.

El dia 24 a les 8 del vespre, hora espanyola a la matinada del dia 25, és va realitzar la 85a edició dels premis Oscar on hi van anar molts famosos. Els guanyadors van ser:

Millor pel•lícula: Argo
Millor director: Ang Lee
Millor actriu/actor: Jennifer Lawrence, Daniel Day-Lewis
Millor actriu/actor secundària/secundari: Anne Hathaway, Christoph Waltz.
Millor guió original: Django Unchained
Millor guió adaptat: Argo
Millor banda sonora: La Vida de Pi
Millor cançó: Skyfall
Millor maquillatge i vestuari: Los Miserables
Millor pel•lícula de no parla anglesa: Amor
Millor efectes especials: La Vida de Pi

Va ser un entrega de premis molt competitiva ja que totes les pel•lícules nominades es mereixien emportar-se l’estatueta.

Redactores: Judith Martínez, Imane Akrour, Aina Ribé i Alba Ramírez.

Publicat dins de Cinema | Deixa un comentari

Trimestrals


Els alumnes de primer i segon de batxillerat, al final de cada trimestre, fan uns exàmens, on s’avaluen de totes les matèries i de tots els continguts que han fet al llarg del trimestre .

S’aturen les classes i hi dediquen dues hores per examen. Normalment comencen un dimecres o un dijous i els acaben un dimarts. D’aquesta manera tenen un cap de setmana enmig per estudiar. Normalment fan dos o tres exàmens, depenent del dia.

Aquest ha estat l’horari dels del segon trimestre:

2N BATX
DIES: 13,14,15,18 i 19 de Febrer

El dimecres 13 de 8 a 10 s’avaluarán d’Anglés, el Dijous 14 de 10:20 a 12:20 de Història i de 12:30 a 14:30 de Català.

El 15 de Febrer, de 10:20 a 12:20 s’examinarán de Filosofia i de 12:30 a 14:30 de MM21, el Dilluns 18 de 8 a 10 de Catellà i de 10:20 a 12:20 de MM22. Dimarts 19 s’avaluan de MM23 i de MM24.

Els de segon de batxillerat ja s’estan examinant una mica abans ja que acaben abans el curs per poder preparar-se per la selectivitat, que és una prova que consisteix a avaluar tot allò que han fet durant tot el batxillerat i et permet accedir a la universitat.

1R BATX
DIES: 7,8,11 I 12 de Març

El dijous 7 de Març els alumnes de 1r de batxillerat s’examinarán de 8 a 10 de CMC, de 10:20 a 12:20 de MM13 i de 12:30 a 14:30 de MM12.
Divendres 8 de Març s’avaluarán de 8 a 10 d’Anglés i de 12:30 a 14:30 de Filosofia.

El dilluns dia 11, de 8 a 10 E.F, de 10:20 a 12:20 de Castellà i de 12:30 a 14:30 de MM11. Dimarts 12, de 10:20 a 12:20 de MM14, i de 12:30 a 14:30 de Català.

Hem buscat diverses opinions del professorat i l’alumnat de batxillerat sobre els exàmens trimestrals.

Ismael Calvet (professor): No estic d’acord pel fet de que no és una avaluació continua, tot i que per una part estic a favor perquè només es fa una prova, però penso que aquesta es podria substituir per altres formes d’avaluar més continues.

Marc pujades(professor): Penso que per els alumnes és una feinada perquè els hi acumula molta feina, però els trimestrals tenen la seva part bona, aquests els fa que s’acostumin a uns exàmens més llargs i així es preparen per la selectivitat.

Natalia Mayor(professora): Estic a favor dels trimestrals, ja que aprens a organitzar-te molt millor i et preparen per la selectivitat, tot i que fan anar ala gent contrarellotge i provoca molt estrés en els alumnes.

Perdo Garcia(professor):Crec que estan bé, perquè els alumnes s’acostumen a fer exàmens més llargs semblants als de la selectivitat, però penso que es perden moltes hores de classe per avançar altres continguts.

Mar i Laura 1r Batx. (alumne): La part positiva que trobo és que ens prepara millor per a la selectivitat i t’ajuda a saber-te organitzar millor, i també que et treus tots els exàmens en una setmana. La part dolenta és que pateixes molt estrés.

Martina 1r Batx. (alumne): Penso que els trimestrals no tenen cap part positiva, tot i que penso que no passem a batxillerat gaire preparats, crec que hauríem de passar des de quart sabent que són els trimestrals.

Victor 2n batx.(alumne): Trobo que estan bé ja que s’acumulen tots en una setmana, així doncs te’ls treus de sobre i la resta de temps no has de preocupar-te.

REDACTORES: Carla Vargas i Maria Llera

Publicat dins de Alumnes, General | Deixa un comentari

Sortida a la UAB

Els alumnes de 2n de Batxillerat, dimarts 5 de febrer, van anar a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a fer una visita pels racons de la gran universitat.


La sortida tenia com a finalitat que els alumnes es fessin una idea del funcionament d’una universitat. Els alumnes podien anar a xerrades d’informació que els hi oferien els professors d’aquella mateixa universitat. També van disposar de temps lliure per visitar totes les instal•lacions i poder esmorzar.
Tots van quedar molt satisfets i informats en acabar la visita i van marxar amb una idea molt més clara de com funcionava una universitat .
Per saber més informació sobre aquesta sortida em parlat amb la Georgina Brichs, organitzadora de l’excursió i coordinadora de Batxillerat al centre, que ens ha informat més a fons de la sortida:
Què veu fer en aquesta sortida?
Vam anar a unes jornades de portes obertes que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona als estudiants de batxillerat. Els alumnes podien triar dues xerrades entre totes les que oferien les diferents facultats de la Universitat. Els explicaven els graus que s’ofereixen, quines assignatures haurien de cursar, quines sortides tindrien, etc.
També van tenir la oportunitat de conèixer el campus de l’autònoma i el seu funcionament.
A quina hora veu sortir i a quina veu tornar?
Vam sortir a quarts de nou del matí i vam arribar a les tres del migdia. Les xerrades estaven organitzades en dos torns, el primer de 10 a 11.30 i el segon de 12 a 13.30. Vam anar amb ferrocarrils fins a Martorell i allà vam agafar la Renfe fins a Cerdanyola.
Als alumnes els hi va agradar l’excursió?
Els alumnes han valorat positivament la sortida, alguns van acabar de decidir quins graus volien o no estudiar l’any vinent. Tots van poder obtenir molta informació sobre les carreres i el seu accés. A més, van poder passejar una mica pel campus i fer-se una idea de com és la vida universitària.
Quina era la finalitat de l’excursió?
Era una sortida de tutoria que pretenia ajudar en l’orientació dels alumnes que aquest any acabaran 2n de batxillerat i volen accedir a la universitat.

Aquí hi pots trobar més informació.

Redactors:Martin Claramunt, Roger Nicolàs i Marc Turégano.
Editores: Laia Navarro i Nekane Casatejada

Publicat dins de Entrevistes, Sortides | 1 comentari

XERRADA BRIANS 2

Per segon any l’ Institut Montserrat Colomer convida a Brians perquè vinguin ha fer una xerrada sobre com es viu a la presó.
No és el primer cop que es realitza en aquest Institut . Fa cinc anys es va sol•licitar aquesta activitat a una presó de dones, però després del primer any es va deixar de fer per manca de personal de la presó. Però l’any passat un pare de quart va informar l’ institut que es tornava a fer la xerrada però amb homes.

Les xerrades es van dur a terme aquesta setmana durant dos dies, dimarts i dijous. Durant la xerrada els interns ens van explicar la seva experiència que els hi va portar a on estan ara, a la presó.
Tots ells havien tingut problemes amb les drogues i l’alcohol. Ens han explicat com i perquè van començar a consumir drogues i com estan aconseguint deixar-les.
Els interns que han vingut a fer-nos la xerrada es troben separats dels altres, és a dir, en un Departament d’Atenció Especialitzada (DAE) on allà hi ha professionals, com psicòlegs i assistents socials, que els ajuden a rehabilitar-se de les substàncies que han estat prenent, les drogues.
Després de la xerrada de dimarts, a la classe de 4t A es va fer un petit debat sobre quina impressió ens havia causat. Es va dir que va estar molt bé i va ser molt interessant, però que la duració va ser molt curta, ja que quan hi va començar haver confiança entre els alumnes i els interns es va acabar. També ens hagués agradat que el professorat no hagués estat a la classe, ja que no ens vam obrir tant com volíem. Tot i això la experiència va ser molt positiva i les històries molt colpidores.

Redactors: Imane Akrour, Judith Martínez i Aina Ribé.
Editores: Alba Ramírez i Nekane Casatejada

Publicat dins de Alumnes, General | Deixa un comentari

Proves Diagnòstiques

Les proves diagnòstiques són una a prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística i en competència matemàtica.

Es tracta d’una avaluació externa, de caràcter formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. Es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012.

La prova del 2013 tindrà els mateixos continguts i aplicarà els mateixos criteris de correcció que la prova del 2012. L’alumnat i el professorat poden familiaritzar-se amb les proves i consultar les de l’any passat.

La fa tot l’alumnat de quart d’ESO de Catalunya, el mateix dia i a la mateixa hora. Poden haver-hi exempcions totals o parcials, degudament justificades (alumnat nouvingut amb un coneixement insuficient de les llengües de la prova, alumnat amb necessitats educatives especials…). Les proves les passa un professor extern, i els professors voluntaris del nostre centre van anar a un altre institut a realitzar les proves.
Aquest any han vingut tres professores ( dos del Puig i una de l’Àgora).

Les proves de català i castellà, es basaven en dos textos. Els de català, un era sobre l’espia que va enganyar a Hitler i l’altre text, era una adaptació del Quadern gris, de Josep Pla, i els de castellà un era un fragment de Vivir para controlarlo de Gabriel García Márquez, i un altre era una notícia del diari el País, sobre els avenços científics, sobre invents per ajudar al cos humà en diverses circumstàncies. El textos anaven acompanyats d’una comprensió lectora, i per acabar la prova una redacció de 10 a 15 línies. La de matemàtiques, eren problemes de diferents tipus,que se solucionaven amb diferents mètodes (es podia utilitzar la calculadora) i la d’angles, eren dos listenings, dos textos, amb la seva comprensió lectora, i per finalitzar la prova hi havia dos redaccions de 4 a 6 línies.
Les respostes s’havien de marcar amb una X.

A l’Institut, les proves, les vam realitzar durant els dies 14 i 15 de febrer. El dijous 14, a les 9h, es va presentar una professora a cada classe de 4t del nostre centre, i seguidament, ens va explicar les regles i ens va dir que a partir d’aquell minut, teníem 60 minuts per fer la prova. Després a les 10h i els minuts restants de l’altre prova, vam començar a fer la de matemàtiques amb les mateixes condicions, (podíem portar la calculadora). El dia següent, 15 de febrer, la mateixa professora del dia anterior, va arribar ens va donar la prova de castellà, que era igual que la de català. A l’hora següent, vam fer la d’angles.

Els exemples de les proves del curs 2011-2012 són els següents:
Aquí podeu trobar la prova de català.
Aquí la prova de castellà.
Per últim aquí la prova de matemàtiques.

Redactores: Ester González, Carla Ferriz, Sandra Alcalà.
Editores: Alba Ramírez, Ester González i Carla Ferriz

Publicat dins de Alumnes | Deixa un comentari

Esquiada 2013

La setmana passada els nois i noies de 3r d’ESO van anar d’esquiada durant 3 dies a la estació d’esquí de la Molina. Van iniciar aquest viatge el dimecres 13 de febrer a les 6:15 del matí des de l’ Institut i van arribar a la Molina al cap de tres hores de viatge. Primer van agafar el material, es van dividir en grups segons els nivells i van començar a esquiar. Cada dia s’aixecaven a les 8, es vestien, esmorzaven i agafaven l’autobús per anar a esquiar. Estaven fins a la una i dinaven a les taules de picnic fins a les dues que tornaven a les pistes per estar dues hores més esquiant. A la tarda tornaven al càmping per dutxar-se i passar la tarda allà. Sopaven al mateix càmping i feien un joc de nit, i a les dotze anaven a dormir, i així cada dia.

Per saber-ne més hem entrevistat a alguns participants d’aquesta activitat.
-Que t’ha semblat aquesta experiència?
Ha sigut una experiència molt emocionant i divertida, tot i que va ser una mica esgotadora però ha sigut una experiència molt maca.
-Va ser llarg al trajecte al autobús? Veu parar en algun lloc?
Una mica llarg perquè van ser 2 hores i mitja en autobús. Vam parar una vegada per esmorzar a l’ àrea de servei del Cadí.
-T’agradaria repetir-la?
Si, perquè ha sigut molt divertit.
– Ens podries explicar una mica sobre les activitats fetes en aquesta sortida? Varem practicar com anar en snow, esquí i els seus moviments.
– Amb quants grups veu organitzar-vos? Quines categories hi havia?
Dels dos estils vam fer dos grups: la gent que en sabia i la que no.
-Algú va patir alguna lesió?
Ningú però algun que altre es va fer mal.
-Ens podries explicar alguna anècdota d’aquesta sortida?
Els principiants al primer dia no en sabien i van caure molts cops i a un noi li va caure el mòbil des del telecadira, però després van baixar esquiant i el van recuperar.
-Que fèieu després de sopar?
Jocs nocturns i estar a la habitació xerrant.
-Com va ser l’actitud dels professors amb l’alumnat?
Eren simpàtics i enrotllats.
-Que et van semblar les instal·lacions de La Molina? I les del càmping?
Les dues ens van agradar però el menjar no era gaire bo.

Aquí us deixem la pàgina web de la Molina per poder consultar-lo

Redactors: Arnau Maria, Francisco Vicente, Mohamed Anjafi.
Editora: Alba Ramírez.

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari