Trimestrals


Els alumnes de primer i segon de batxillerat, al final de cada trimestre, fan uns exàmens, on s’avaluen de totes les matèries i de tots els continguts que han fet al llarg del trimestre .

S’aturen les classes i hi dediquen dues hores per examen. Normalment comencen un dimecres o un dijous i els acaben un dimarts. D’aquesta manera tenen un cap de setmana enmig per estudiar. Normalment fan dos o tres exàmens, depenent del dia.

Aquest ha estat l’horari dels del segon trimestre:

2N BATX
DIES: 13,14,15,18 i 19 de Febrer

El dimecres 13 de 8 a 10 s’avaluarán d’Anglés, el Dijous 14 de 10:20 a 12:20 de Història i de 12:30 a 14:30 de Català.

El 15 de Febrer, de 10:20 a 12:20 s’examinarán de Filosofia i de 12:30 a 14:30 de MM21, el Dilluns 18 de 8 a 10 de Catellà i de 10:20 a 12:20 de MM22. Dimarts 19 s’avaluan de MM23 i de MM24.

Els de segon de batxillerat ja s’estan examinant una mica abans ja que acaben abans el curs per poder preparar-se per la selectivitat, que és una prova que consisteix a avaluar tot allò que han fet durant tot el batxillerat i et permet accedir a la universitat.

1R BATX
DIES: 7,8,11 I 12 de Març

El dijous 7 de Març els alumnes de 1r de batxillerat s’examinarán de 8 a 10 de CMC, de 10:20 a 12:20 de MM13 i de 12:30 a 14:30 de MM12.
Divendres 8 de Març s’avaluarán de 8 a 10 d’Anglés i de 12:30 a 14:30 de Filosofia.

El dilluns dia 11, de 8 a 10 E.F, de 10:20 a 12:20 de Castellà i de 12:30 a 14:30 de MM11. Dimarts 12, de 10:20 a 12:20 de MM14, i de 12:30 a 14:30 de Català.

Hem buscat diverses opinions del professorat i l’alumnat de batxillerat sobre els exàmens trimestrals.

Ismael Calvet (professor): No estic d’acord pel fet de que no és una avaluació continua, tot i que per una part estic a favor perquè només es fa una prova, però penso que aquesta es podria substituir per altres formes d’avaluar més continues.

Marc pujades(professor): Penso que per els alumnes és una feinada perquè els hi acumula molta feina, però els trimestrals tenen la seva part bona, aquests els fa que s’acostumin a uns exàmens més llargs i així es preparen per la selectivitat.

Natalia Mayor(professora): Estic a favor dels trimestrals, ja que aprens a organitzar-te molt millor i et preparen per la selectivitat, tot i que fan anar ala gent contrarellotge i provoca molt estrés en els alumnes.

Perdo Garcia(professor):Crec que estan bé, perquè els alumnes s’acostumen a fer exàmens més llargs semblants als de la selectivitat, però penso que es perden moltes hores de classe per avançar altres continguts.

Mar i Laura 1r Batx. (alumne): La part positiva que trobo és que ens prepara millor per a la selectivitat i t’ajuda a saber-te organitzar millor, i també que et treus tots els exàmens en una setmana. La part dolenta és que pateixes molt estrés.

Martina 1r Batx. (alumne): Penso que els trimestrals no tenen cap part positiva, tot i que penso que no passem a batxillerat gaire preparats, crec que hauríem de passar des de quart sabent que són els trimestrals.

Victor 2n batx.(alumne): Trobo que estan bé ja que s’acumulen tots en una setmana, així doncs te’ls treus de sobre i la resta de temps no has de preocupar-te.

REDACTORES: Carla Vargas i Maria Llera

Aquest article ha estat publicat en Alumnes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *