Presentació de la Revista ‘Som Nens i Nenes del Taula Rodona’.

LA REVISTA ESCOLAR, UNA PORTA A LA IMAGINACIÓ

Aquest curs iniciem una nova experiència amb la participació de l’alumnat i el compromís del professorat, que ha animat a nens i nenes a implicar-se en l’elaboració de textos escrits per tal de publicar-los en una revista d’escola que intenta ser un aparador d’històries fàcils de llegir, creades per uns escriptors i escriptores molt joves però força imaginatius.

Aquests textos estan fets amb molta il·lusió i suposen un autèntic esforç per part dels seus autors/es, alguns dels quals s’han vist recompensats amb la seva publicació, però també cal tenir en compte la feina feta per tots aquells nens i nenes que han participat en aquest procés creatiu, amb tot el que això significa.

Cal valorar molt positivament la producció d’escrits d’un cert valor literari i animar als nostres infants a familiaritzar-se amb el món de la literatura, ja que un bon lector/a es forma en edats primerenques.

Finalment, animar-vos a les famílies a estimular i garantir l’hàbit lector dels vostres fills i filles, comentant les seves lectures i assessorant-los en els dubtes que puguin tenir, ja que la llengua és un dels principals mitjans que tenim per comprendre la realitat i saber-la interpretar, juntament amb la capacitat d’atenció i de reflexió sobre els temes que ens envolten.

Gaudiu dons de la revista escolar del Taula Rodona i compartiu amb els vostres infants uns instants de plaer tot fent volar la imaginació, que la vida, amb un bon llibre i unes bones amistats, és més fàcil de passar.

Un agraïment a la comissió de revista escolar i a tots els participants.

Juli Moltó i Sierra

Director Escola Taula Rodona