Entreteniment

En aquesta secció trobareu tot d’apartats que us faran passar una molt bona estona. Trobareu des de vídeos de comèdia, receptes de cuina, manualitats i pel·lícules, fins a un apartat de videojocs. No us en perdeu cap detall!

ÍNDEX

• Vídeos de comèdia
  • Receptes de cuina
  • Manualitats
  • Pel·lícules
  • Activitats per l’estiu

Vídeos de comèdia i curiosos

Aquest vídeo es molt divertit perquè surten gats que parlen com persones, però molt mes divertit.

Receptes de cuina

Aquí tindrem 2 receptes de cuina. La primera està pensada pels nens i nenes d’Educació Infantil i, la segona, per Primària.

Primera recepta

Ingredients:

700g d’ametlla amb pols

½ de sucre

2 patates petites

2 ous sencers

Uns 700g de pinyons o ametlles trencades, o la meitat de cada.

Elaboració:

1. Es posen les patates a bullir les patates amb la pell.2.Desprès es treu la pell i es barreja l’ametlla amb pols, les patates, el sucre i els 2 ous.3.Desprès feu les formes amb la barreja, els pinyons o les ametlles trencades, quan acabeu si voleu ho podeu pintar amb el rovell d’ou.

4.Poseu uns 10 minuts al forn a aire fort (uns 180·), vigilant que no es cremin.Els trèieu del forn i ho deixeu reposar.BON PROFIT !

Material:

Bols, cullera i batedor

Segona recepta:

Ara us direm la recepta de creps de xocolata. La podeu fer sols.

Ingredients:

2 ous,  1 got de llet, mantega, 1 bol petit de xocolata desfeta, 1 bol de farina i 2 fruites (les que vulgueu).

Material:

1 batedor, 1 bol, 1 got, 1 paella, 1  Cullera

Elaboració:

1.Agafem un bol i fiquem la farina, els ous i el got de llet (Això es la massa espesa), desprès i fiquem la mantega. I remenem…

2.Com ja ho tenim tot remenat ho posem a la paella uns segons i ho trèiem.

3.Posem una mica de mantega a una paella i posem la crep a sobre(amb el foc que estigui baix), i posem a sobre de la crep la xocolata i la fruita i ja tindrem la crep. Bon profit !

Manualitats: Plastilina casolana

Ingredients:                  Estris:

1 Tassa de sal                  Bol

2 Tasses de farina          Tassa

Una tassa de aigua.

4 culleres de oli.

Com es fa?

1.Barregem tot els ingredients en un bol.

2.Quan ja estem, es posa una mica de farina a la superfície que estem fent servir. i poses la massa a la taula sobre la farina perquè no se’ns enganxi.

1. Quan la tinguis sobre la taula, amassa bé i fes una bola. I tot el rato el mateix, fins que es gastin.4.Quan ja les tinguis, fica tres gotes  colorant de diferents colors a cada bola que tinguis.

Pel·lícules:

“Charlie y la fabrica de chocolate”-La pel·lícula tracta d’un noi,  Charlie Bucket, que viu en la pobresa en una petita casa que només té dues habitacions, amb els seus pares i avis. Els avis d’en Charlie viuen en un   gran llit. En Charlie és un noi bo, i que rep una única rajola de xocolata a l’any, pel seu aniversari.

“El origen de los guardianes”. – La Lluna ressuscita a Jack, un noi que havia mort en caure dins d’un llac gelat. Jack descobreix un ceptre màgic que congela tot el que toca, convertint-se en l’esperit de l’hivern.

“Gru el meu dolent preferit, Segona part”. La història tracta sobre un home anomenat Gru que pretén ser super dolent i vol demostrar-ho robant la lluna. Tanmateix, en aquest pla no té en compte els sentiments que li desperten els tres orfes que hereta i que li ensenyaran que ser un dolent no vol dir precisament ser dolent.

postermivillanofavorito

Júlia Bel, Xènia Torrens i Aniol Vidal

PER GAUDIR L’ESTIU

– Sopes de lletres del Super3