I així és com arriba la darrera setmana del curs.
Aquest any ens ha tocat viure una experiència que mai oblidarem. Tots hem trobat molt a faltar l’escola i la nostra manera de continuar fent escola ha estar crear els blocs amb les propostes que us han anat acompanyant setmana rere setmana.
Desitgem que hagi estat una experiència positiva i que us hagueu sentit acompanyats. Nosaltres hem gaudit d’aquesta experiència digital i també hem aprés moltes coses però… res hi ha com compartir amb tots els nens i nenes el dia a dia junts sense la barrera de la distància física imposada.
Tornarà setembre i els crits i rialles tornaran a omplir un nou curs l’escola. Mentrestant, gaudiu d’un estiu que mirarem amb nous ulls.

I aquí teniu el darrer projecte.
Aquesta setmana prepararem la revetlla de Sant Joan.
Ja s’acosta: falten pocs dies pel 23 de juny a la nit.
La nit més curta de l’any.
Però tot i així es fa festa grossa.
Per quan arribi tingue-m’ho tot preparat:
– La decoració.
– La il.lumicació.
– La coca de Sant Joan.
– La música i el ball.
– Les fogueres, els petards, coets i bengales.
Posa fil a l’agulla i comença a fer els preparatius.
Publicat dins de General
|