Activitats de Pasqua

Us deixem algunes fotografies d’alguns treballs que hem fet abans i durant la Quaresma.

Amb motiu de l’eix transversal vàrem fer la Vella Quaresma amb plàstics que malauradament acaben en els nostres oceans.

També va arribar el conillet de Pasqua i ens va amagar per tota l’escola ous de xocolata boníiiiiiiiiissimmmmss!!!

Vella Quaresma

La vella quaresma ja ha arribat

i la disbauxa  s’ha acabat.

Molta feina ens ha costat,

però menys plàstics s’han abocat.

Ampolles, plàstics i taps hem utilitzat

i així més animals marins hem salvat.

Set cames li traurem i a la Pasqua arribarem,

un anyet esperarem i  cuidarem el medi ambient.

(Feu clic a la imatge per a veure com l’hem elaborat)

La historia de Nadal

Les nenes del grup de segon han treballat la historia de Nadal mitjançant ninotets dels playmobils i han volgut representar part de la historia amb ells. Esperem que us agradi!!!

[youtube]https://youtu.be/Ih_8ryH90HA[/youtube]

El pessebre a l’escola

Un any més els nens i nenes de religió han estat treballant força per elaborar el pessebre de l’escola. Aquest any, aprofitant el tema de l’eix transversal  vàrem pensar de fer-lo amb pedres del riu i del mar.

Esperem que us agradi!!!

La Vella Quaresma

Aquest any, la nostra Vella Quaresma és una mica diferent a les altres. Aprofitant que l’eix central eren els oficis, vàrem pensar que la nostra classe havia de ser la classe dels fusters, ja que San Josep, segons ens narra la Bíblia, era fuster. Aleshores, la nostra Vella Quaresma no podia estar feta d’un altre material que no fos la fusta. Així que entre tots vàrem recollir tot tipus de fustes, troncs, serradures…

I, com cada any, els encarregats de treure-li les cames són els nens/es de primer. Hem baixat a cantar-li la cançó i li hem tret la primera cama. Mireu que contentes estan !!!

Ja queda una setmana menys per a la Pasqua.

Manualitats de Nadal

Ja fa unes setmanetes que els nens i nenes de religió hem començat a fer  moltes manualitats de Nadal, aquí us deixem un tastet.

Més endavant us mostrarem com quedarà el pessebre d’aquest any, no se’l podeu perdre!!!

man

L’amistat – 2n

Durant uns dies hem estat treballant un conte sobre l’amistat i ens hem adonat de la importància de dir-li  als amics paraules boniques i tot allò que sentim per ells. Cadascú ha escrit una carta a un amic/a contant-li tot allò que sent per ell/a. Ha estat molt emotiu!!!!

amic