Quarta sessió GRUP CRESPINELL

La quarta sessió del Relaciona’t i Creix ha estat una de les més interessants. La classe del tren està treballant durant aquest curs escolar el projecte del COS HUMÀ. Per aquest motiu la sessió d’ avui anava ben lligada a aquesta temàtica. En primer lloc, els nenes i nenes s’ han hagut d’ identificar amb uns cors que duien el seu nom. Aquest ha estat el punt de partida per iniciar un conte motor que ens endinsaria dintre del cor per tal de recordar la seva importància.

Com bons exploradors del cos humà, els nens i nenes han fet grups de recerca i descoberta i s’ han endinsat en un viatge a través de les artèries i les venes per tal de ser bombejats i arrossegats fins arribar a l’ òrgan que ens dona vida.

Un cop els nens i nenes han arribat al cos a través d’ aquests conductors sanguinis, han conegut per dintre el cos i han vist projectat en l’ espai els beneficis i la vitalitat del cor dintre del nostre dia a dia. Com ja sabeu, hem d’ estar sans i cuidar-nos per tal de tenir salut i no perjudicar-lo.

El tancament de la sessió ens ha permès conèixer una mica més sobre el pols i el batec del cor abans de fer la relaxació que ens duria al final de la classe.

Ara ens acomiadem fins al començament del 2015 on farem la darrera sessió del grup CRESPINELL.

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Quarta sessió GRUP CRESPINELL

  1. Ana Nuñez diu:

    Cada vegada teniu més creacio al fer una sessio i estic molt contenta per a que ha cada vegada més gent que disfruta aquet fantastic projecte .

  2. natalia nieto canales diu:

    que guay les fotografies! disfruteu al màxim! aquesta oportunitat no la te ningú (: (: (: (:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *