RELACIONA’T I CREIX. EMEE El Pi & Joaquima de Vedruna

GRUP FATIMA. Sessió 2

Segona sessió del grup FATIMA, dintre del projecte Relaciona’t i creix. Avui ha estat la segona sessió i, com cada segona sessió, ha tocat psicomotricitat.

Els alumnes de l’ escola Joaquima de Vedruna han arribat puntuals per tal de poder començar ràpid la sessió corresponent. Ens hem posat tots les etiquetes i ens hem desplaçat a la sala de psico on ja estava tot preparat amb una muntanya de material tou, per jugar, generalment, pilotes.

Un cop hem explicat la sessió, on la indicació era JUGAR. Ha estat el moment de començar a comprovar les possibilitats de la sala i l’ espai. Alguns han començat a llençar-se pilotes, d’ altre a pujar-se sobre elles, altres a rodolar per la rampa. Tothom ha anat buscant el seu joc durant els primers minuts de sessió.

D’ inici, ha costat trobar nexes d’ unió entre els alumnes a l’ hora de crear joc compartit. Tothom volia descobrir el material de forma individual i ha mancat certa interacció entre ells. Amb el pas dels minuts però, s’ han començat a fer grupets i s’ han anat creant diferents jocs.

L’ estona ha anat passant fins al moment que hem hagut de començar a estirar-nos per baixar revolucions i poder fer la relaxació. Com sempre, amb tant material, els nens i nenes han trobat diferents espais tous on poder-se estirar o repenjar-se, trobant un lloc agradable per escoltar la música i les paraules de la Jana.

Després de la sessió, hem fet la valoració i aquells que han volgut, han pogut dir allò que havien sentit durant la sessió, així com comentaris de coses que els havia cridat l’ atenció.

La propera sessió serà dimecres vinent, que poquet queda!!

A reveure!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *