GRUP CRESPINELL. SESSIÓ 2
Hola companys i companyes. Ja hem finalitzat la segona jornada d’ activitat compartida. Hem de reconèixer que avui el dia l’ hem començat mirant el temps per tal de veure si plovia o no. Finalment, hem pujat amb autocar cap a l’ escola El Pi per tal de poder fer la segona sessió.
Hem arribat d’ hora i els companys de la classe del tren ja ens esperaven. Avui, ens esperaven a l’ aula de psicomotricitat que tenen a la seva escola. Quan hem entrat, estaven tots estirats a terra amb les seves mestres i hi havia una gran quantitat de material preparat per tota la sola: un cacahuet gegant, pilotes grans, pilotes d’ escuma, cilindres, una rampa, unes escales per poder pujar, una mitja lluna, etc. etc. Hem entrat a la sala, després de treure’ns les sabatilles i el Carles ha comentat les indicacions de la sessió. AVUÍ ANEM A JUGAR! ENJOY AND PLAY.
Aquesta era la única indicació. S’ havia d’ aprofitar el temps per provar el material, crear jocs, compartir moments de joc, etc.
Un cop hem pogut destruir la muntanya de material que hi havia al centre de la sala, hem començat a jugar. Alguns han escollit llançar-se pilotes, d’ altres han aprofitat per estirar-se, d’ altres s’ han gronxat, altres han jugat a pilota. La qüestió era gaudir i passar-s’ho bé.
Un cop ha finalitzat el temps de joc, hem fet la relaxació amb la Jana. Avui, teníem més espai per estirar-nos i estar allà on volíem. Hem tancat els ulls, ens hem relaxat i hem pogut baixar pulsacions, que ja tocava.
Després de la relaxació, hem xerrat una estona i hem tornat cap a l’ escola, ara caminant.
Fins la propera setmana

Va ser molt maca , vaig estar amb la Mònica i tota l’estona tenia un somriure cada vegada més gran al final semblava que li arribaria als ulls.