COLÒNIES

Hola nens i nenes soc una alumna de 4tA, els castellers i us explicaré les colònies de aquest any.
Els nens i nenes de 3rA/B i 4t A/B vem marxar dimecres a les 9:45h en agafar l’autocar, tots els pares i avis ens dèiem adéu, quan van arribar a la casa de colònies, varem deixar les maletes i motxilles al passadís i vem anar a una sala a que ens presentessin les monitores. Hi havia l’Éli, la Maria, la Olga, la Paula, la Sandra i la directora que es deia Paula i ens van ensenyar la casa. Desprès vem anar a jugar a un espai. Quan van venir els nostres professors,vem anar a buscar la nostra motxilla o maleta i la vem dur a les habitacions i vem fer els llits amb la nostra parella de llitera i també ens vem organitzar l’ armari. Vem dinar i un altre cop vem anar a jugar, desprès vem anar al bosc amb les monitores i vem fer grups. A cada grup hi havia una monitora, en el meu grup ens va tocar l’Éli, i ens va fer una gimcana molt divertida. Quan es va acabar vem tornar a la casa per donar-nos el berenar i continuar jugant. Al cap d’una estona van anar a canviar-nos pel xandall de màniga llarga, feia fred.
A l’endemà van anar al port a passar el dia. Vem pujar a un vaixell que ens va fer una volta per la costa, i també vem anar a la llotja, que és on venen el peix. Vem dinar una miqueta i vem anar a les roques i a la platja a buscar petxines i crancs i així mullar-nos una miqueta els peus, feia molta calor. Vem arribar a la casa i vem continuar jugar fins l’hora de sopar, desprès vem fer un joc de nit i a l’acabar el joc vem fer discoteca fins a les 12:00h. El divendres només aixecar-nos vem fer les maletes i motxilles i vem deixar tot endreçar per anar a esmorzar, desprès vem fer un mural, una planta, ens van cridar per dinar i al acabar vem fer uns collarets i unes polseres con record de les colònies.
A les 17:00h vem arribar a l’escola conjunt amb los de 5é i 6é que també tornaven de les seves colònies.

Mireia Sanvicens Botello.

imagen-112