El próxim 19 de juny de 2017, al teatre l’Amistat de Mollerussa a les 19.00 h tindrà lloc una xerrada a càrrec de Daniel Gabarró sota el títol L’ESCOLA, UN ENTORN DE CONFIANÇA. Continua llegint
El próxim 19 de juny de 2017, al teatre l’Amistat de Mollerussa a les 19.00 h tindrà lloc una xerrada a càrrec de Daniel Gabarró sota el títol L’ESCOLA, UN ENTORN DE CONFIANÇA. Continua llegint
Durant aquest curs 2016-2017 al cicle d’Educació Infantil de l’Escola Sant Miquel de Miralcamp, han estat realitzant tallers internivells dos dies a la setmana en la franja horària de després del pati.
Els nens de P3,P4 i P5 s’ha repartit en quatre grups fixes de tretze nens i nenes . Continua llegint
El dijous, 25 de maig a les 18.00 h al Col·legi La Salle de Mollerussa , en el marc de Municipi Lector del Pla Educatiu d’Entorn i sota l’organització de la Biblioteca Comarcal Jaume Vila, es va dur a terme una Xerrada-taller sobre àlbums il·lustrats a càrrec de Martina Fittipaldi.
Novament, l’Escola Sant Miquel de Miralcamp ha volgut compartir amb nosaltres el seu treball amb l’alumnat del Cicle Inicial. Es tracta d’un treball per racons. Continua llegint
Aquest dimarts 23 de maig s’ha dut a terme la 6a Trobada Esportiva de Primària de la comarca del Pla d’Urgell, emmarcada dins les activitats de Dinàmica Educativa Comarcal. La data inicial del 5 d’abril va ser ajornada pel mal temps i la pluja. Continua llegint
El 26 de maig de 2017 s’ha de dur a terme el V English Day al Pla d’Urgell, emmarcat en les activitats de dinàmica educativa comarcal.
L’esdeveniment ha d’aplegar 280 nois i noies de 6è de Primària de les diferents escoles de Pla d’Urgell. Continua llegint
Amb data 9 de maig de 2017, s’ha celebrat al Teatre l’Amistat de Mollerussa la Semifinal de Lleida del Certamen de Lectura en Veu Alta. Continua llegint
Aquest any l’Escola Pompeu Fabra de Mollerussa ha creat una aula nova per a Educació Infantil, l’aula de les TAULES DE LLUM.
Les taules de llum són un recurs molt utilitzat a les escoles Reggio Emilia, que conceben l’escola com un laboratori on fer experiències d’aprenentatge significatiu, amb la idea del mestre/educador que acompanya a l’infant . Continua llegint