LA CIÈNCIA EN PRIMERA PERSONA
CONFERÈNCIA : EXPERIMENTOS DE LA FÍSICA DE PARTÍCULAS
Activitat inclosa en les que s’han planificat a tot el territori en la 20a Setmana de la Ciència, i que va adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat. Aquesta sessió anirà a càrrec de Sebastian Grinstein, professor d’investigació que actualment participa en l’experiment ATLAS del CERN, en instrumentació i anàlisi de dades, com ICREA Reasearch Profesor en l’IFAE (Institut de Física d’altes energies). La conferència es realitzarà el proper 18 de novembre, a les 11.30 h., al Teatre L’Amistat de Mollerussa. Us afegim més informació i el cartell de la conferència.
EXPOSICIÓ FotoMath
Exposició fotogràfica sorgida a partir de les fotografies guanyadores del Concurs de Fotografia Matemàtica organitzat pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida. La trobareu, del 19 de novembre al 6 de desembre, a l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell. Aprofiteu per visitar l’exposició amb els vostres alumnes i feu la reserva, del dia i l’hora, trucant al 973 604 899 del CRP del Pla d’Urgell. Us afegim el cartell amb més informació.
UNA ALTRA ESCOLA ÉS POSSIBLE
Reflexions per a la innovació de l’educació partint de la identitat de la infància
Conferència emmarcada en el PFZ del Servei Educatiu del Pla d’Urgell, anirà a càrrec de GINO FERRI, doctor en Ciències de l’Educació i mestre durant molts anys a les escoles de Reggió Emilia. És col·laborador del CIFE de la Uvic-UCC, formador de mestres i assessor de centres. Es farà el proper 1 de desembre, a les 17.30 h. al Centre Cultural de Mollerussa ( c/ Ferran Puig, 15 -edifici Biblioteca Comarcal-). Confirmeu assistència abans del 26 de novembre per a/e: crp-pladurgell@xtec.cat o trucant al telèfon 973 604 899 del CRP. Us afegim el cartell de la xerrada.
Àlbums il·lustrats. PETITES OBRES D’ART
Llibres sense paraules per a lectors de 0 a 99 anys