- 			
Des del Centre de Recursos Pedagògics del Pla d’Urgell, proposem al professorat tots aquells materials més significatius que siguin susceptibles de ser utilitzats en la tasca diària a l’aula. Aquest espai específic vol fer ressò de tots aquells recursos del medi local i comarcal, així com d’altres que considerem rellevants.
Aquest bloc té la intenció de ser una eina dinàmica on puguem recollir, comentar, debatre i compartir propostes, materials i eines educatives que facin servei en el dia a dia dels centres educatius.
 Categories
- Artícles
 - Batxillerat
 - Butlletins
 - Certamen de Lectura en Veu Alta
 - Ciències
 - comunitat educativa
 - Coneguem les escoles del Pla d'Urgell
 - Cultura gitana
 - Cultura popular
 - Destaquem
 - Dinàmica Educativa
 - Educació
 - Educació Física
 - Emprenedoria
 - Escola Ramon Farrerons
 - Fira Universitària
 - Formació de persones adultes
 - Formació Permanent del Professorat
 - Formació Professional
 - General
 - Infantil
 - Informatius
 - jornada
 - mSchools
 - municipi lector
 - Pel professorat
 - PFZ Pla d'Urgell
 - Pla Educatiu d'Entorn
 - Primària
 - Professorat
 - Recursos als CRP de Catalunya
 - Saló del Llibre Infantil i Juvenil 2018
 - Sant Jordi
 - SE Pla d'Urgell
 - Secundària
 - Sortim al pati
 - Trobada esportiva
 - Universitat
 
Visites
Informatiu octubre’15
PR
						Aquest article s'ha publicat dins de Destaquem, General, Infantil, Informatius, Pel professorat, Primària, Secundària i etiquetat amb Activitats formació permanent del professorat, Agents Rurals, Àlbums il·lustrats, Bibliotec Comarcal Jaume Vila, Cinefòrum, CRP Pla d'Urgell, Espai Cultural dels Canals d'Urgell, SE del Pla d'Urgell. Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.											
				
								
    
OJECCIÓ DEL DOCUMENTAL I CINEFÒRUM: “LAS MAESTRAS DE LA REPÚBLICA”.  
Retroenllaç: Informatiu octubre’15 - Servei Educatiu d...