The Fonix 2018

THE FONIX és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

The Fonix vol contribuir a desenvolupar el pensament crític i reflexiu de l’alumnat per tal que sigui capaç d’aplicar-lo per resoldre problemes de manera creativa  i aprofitant, al màxim, els entorns digitals i la comunicació transmèdia.

Després de celebrar 10 edicions del concurs, enguany s’estrena un nou format que s’organitza en dues fases : una de primera, de caràcter col·lectiu, que té lloc dins de cada centre educatiu; i una de segona de caràcter final, en la qual participaran els centres finalistes.

La temàtica del concurs gira a l’entorn dels grans objectius fixats per l’Agenda UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

Centres que hi poden participar i categories:

Poden participar en el concurs els centres educatius públics, privats i concertats de Catalunya que ofereixen ensenyaments de les etapes i nivells educatius següents: 5è i 6è de primària, de 1r a 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat i Escoles d’adults.

El concurs s’organitza en les sis categories següents. En cada categoria poden participar diversos equips d’alumnes del centre. Cada equip ha d’estar constituït per un mínim de dos alumnes i un màxim de tres.

  • a. CATEGORIA 1) : Alumnat de 5è /6è de primària
  • b. CATEGORIA 2) : Alumnat de 1r / 2n d’ESO
  • c. CATEGORIA 3) : Alumnat de 3r / 4t d’ESO
  • d. CATEGORIA 4) : Alumnat de 1r/ 2n Batxillerat
  • e. CATEGORIA 5) : Alumnat Anglès Inicial Adults (A1/A1+): GES 1, Anglès 1, Anglès 2, PPACFGM
  • f . CATEGORIA 6) : Alumnat Anglès Bàsic Adults (A2/A2+): GES 2, Anglès 3, CAM, PPCFGS, PPAU+25

La participació en el concurs és totalment gratuïta per als centres i alumnes.

Totes les bases del concurs es poden trobar a l’enllaç.

Inscripcions :   

Les inscripcions es poden realitzar del 4 de desembre de 2017 al 30 de gener de 2018

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

Aquest article s'ha publicat dins de Batxillerat, Formació de persones adultes, General, Primària, Secundària i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *