El proper dijous 31 de març de 9 a 14h tindrà lloc la I Fira Universitària del Pla d’Urgell a Mollerussa (Pavellons Firals), organitzada per l’Oficina Jove del Pla d’Urgell.
La Fira té com a objectius principals aproximar al territori universitats i centres de Catalunya a l’alumnat de la zona, així com oferir-los un servei més proper per tal de facilitar l’elecció de la formació post-obligatòria.Aquest esdeveniment va adreçat principalment a estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius dels instituts, i comptarà amb la presència de 12 universitats i 7 centres formatius, els quals estaran organitzats en estands on l’alumnat podrà adreçar-se per a demanar informació. Paral·lelament, s’oferiran xerrades per part de les universitats (Espai A) i per part dels centres educatius que ofereixen cicles formatius (Espai B).
Us deixem el díptic amb els horaris de les xerrades i el cartell.
La Fira és gratuïta i oberta a tots els públics: si voleu decidir el vostre futur acadèmic sense sortir de la comarca, us hi esperem!