Introducció:
Aquesta és una simple activitat per reforçar tot allò que hem pogut treballar d’una manera més tradicional amb paper i llapis i llegint amb algun nen/nena amb dificultats, com podrien ser nens d’USEE que comencen a llegir. Sembla una activitat molt senzilla però els agrada i amés a més treballes atenció concentració discriminació etc…
Els nens o nenes haurien de fer la feina amb el mestre/a davant ja que resultaria molt difícil que obressin el Bloc, el que si que es podria fer és lligar una foto seva directament a la activitat que volguéssim, (cosa que encara no ho he experimentat), d’aquesta marera cada nen clicaria i faria les seves activitats. Hem de pensar que els alumnes de la unitat de suport a l’educació especial solen tenir moltes dificultats i porten altres ritmes de treball.
Objectius
1. Treballar el vocabulari del nivell on som.
2. Treballar la atenció, concentració, discriminació etc…
3. Exercitar i treballar la percepció ocular responsable de la lectura.
4. Motivar a l’alumne
Recursos:
Ordinador amb connexió a Internet.
Temporalització:
Es pot plantejar com a una activitat complementària a la lectoescriptura, com a un reforç.
Avaluació
Mitjançant el temps que l’alumnat triga en trobar totes les paraules.
També veurem quines paraules no ha trobat, bé per la dificultat deguda a la disposició de la mateixa o bé per que no sap llegir-la encara.