EXCURSIÓ A BARCELONA!!

La classe de les macedònies i dels pastissets de xocalata, nata, maduixa i mandarina, hem anat d’excursió a Barcelona per conèixer alguns dels edificis de Gaudi; LA CASA MILÀ (PEDRERA), LA SAGRADA FAMÍLIA I EL PARC GÜELL.

p4040081

p4040069

2 thoughts on “EXCURSIÓ A BARCELONA!!

1. Núria Fernández

Bon dia a tothom,
    És fantàstic que també el més petits puguin tenir un bloc del curs. Gràcies a això podem gaudir conjuntament de “part” de les activitats i/o recordar-les. Ara potser poso la pota, però … s’ha passat informació a la famílies de l‘existència d’aquest bloc???
    Gràcies per la iniciativa.
    Bon estiu!!!

2. jrodr253

Gràcies Núria per la teva col·laboració ja que la nostra intenció és que tothom contribueixi al funcionament del bloc. A la pregunta que en fas te diré que si que hem fet arribar la informació a les famílies. En principi, és clar. El boca urella també pot funcionar. Comenta amb la resta de mares i pares si vols.
    Una cosa més, aquest bloc acompanyarà als alumnes fins al sisè curs i quedarà recollida la seva evolució a la nostra escola, Les Roques Blaves.
    Fins aviat, Núria
    Josep