Visitem la Filmoteca

I la visitem com a protagonistes ja que les pel·lícules que es projecten són…nostres.
Després fem un tomb pel Moll de la Fusta de Barcelona i aprofitem per fotografiar-nos junts al costat de la estàtua de Colom i del vaixell que va fer la primera volta al món.

Sant Jordi 2012

Us deixem les fotografies dels guanyadors del concurs literari del passat 23 d’abril.

CLASSE DE 6è A

El primer premi va ser per la Laura Márquez, el segon per l’Andrea Jiménez i el meritori pel Mario Camba.

Felicitats!

CLASSE DE 6è B

El primer premi va ser per la Sara Ferre, el segon per l’Arleen Díaz-Pinto  i el meritori pel l’Agnès Conesa.

Felicitats!

SORTIDA A LA COLÒNIA SEDÓ

Després d’haver treballat a l’escola el que va representar la Industrialització a Catalunya i les condicions de treball que patien els treballadors en aquells temps, vam tenir l’oportunitat d’estar al lloc on es van donar aquests fets.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9yGed_KbomU&feature=player_embedded[/youtube]

Partitura de flauta “Diàleg”

Us deixo l’enllaç per a descarregar-vos la partitura de la cançó que hem estat fent a classe.

La podeu escoltar i seguir fent karaoke amb la flauta, però també podeu descarregar-ne la partitura fent clic al títol.

Recordeu treballar-la aquestes vacances, ja que quan tornem en farem la prova abans de començar amb cançons més complicadotes.

I, per damunt de tot, no us oblideu de passar unes molt Bones Festes!

La canción del pirata

Pronto habremos de recitar de memoria la poesía de “La canción del pirata”en la clase de castellano:

LA CANCIÓN DEL PIRATA – José de Espronceda

Con diez cañones por banda,
viento en popa, a toda vela,
no corta el mar, sino vuela
un velero bergantín.
Bajel pirata que llaman,
por su bravura, El Temido,
en todo mar conocido
del uno al otro confín.

La luna en el mar riela