JOCS AL PATI

El divendres passat vam fer una activitat PAME de 9 a 10. Van venir dos monitors a ensenyar-nos uns quants jocs de pau al pati de l’escola. Va ser molt divertit.

cliqueu sobre la foto per veure les imatges

EN JOEL ÉS EXPERT TOCANT INSTRUMENTS I EN MÚSICA

Avui en Joel ens ha sorprès amb la seva presentació del “soc expert” donat que hem descobert que és un gran expert en música. Li agrada molt ballar, cantar i tocar instruments musicals. Ha estat molt xulo veure com tocava els instruments. Hem acabat cantant el lleó vergonyós i ho hem passat molt i molt bé.

L’OFICI DELS PARES

Un cop més us demanem la vostra col·laboració. A P4, us proposem que les famílies vingueu un dia a la classe a fer una petita conferència sobre el vostre ofici (el del pare o el de la mare). Es tracta de preparar l’exposició amb material, suport visual o digital… adaptada a l’edat dels nens/es i recomanem la participació del vostre fill/a.

És important que us programeu i busqueu una data per poder venir ja que l’activitat és un èxit i fa molta il·lusió al vostre fill/a.

Aquí teniu el doodle per apuntar-vos. Teniu dos horaris: els dimecres a les 15 h, els dijous a les 9. (Si cap d’aquests horaris us anés bé, contacteu amb mi i busquem una opció que us vagi millor.)

Cliqueu sobre la imatge per accedir al calendari

D’ON VE EL CAFÈ?

Estem treballant l’orígen del cafè, d’on ve i com es fa… els ratolins d’or els va agradar tant veure l’origen de la xocolata que ens hem aventurat a descobrir com es fa el cafè. Els nens i nenes no haurien de beure cafè perquè fa posar nerviós, però als grans els ajuda a despertar-se al matí… Mirem un video que explica d’on ve el cafè…

ACTUACIÓ DE NADAL

Els ratolins d’or van protagonitzar “El 25 de Desembre” a l’estil rumbero. Moltes felicitats, ho han fet super bé!!!!!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

BON NADAL RATOLINS D’OR

El vostre profe que us estima molt us desitja a vosaltres i a les vostres famílies que tingueu un feliç Nadal i una bona entrada d’any.

Carles.

BON NADAL MICKEY MOUSE.

ELS RATOLINS D’OR DAVANT EL PESSEBRE

Que bonic és el pessebre de l’escola aquest any. A la nostra classe ens ha tocat el Sant Josep i ens agrada molt aquest personatge. Que guapos i que guapes que estem davant el pessebre.

VISITA DEL PATGE MELGABAR

Avui dimecres 19 de desembre ens ha visitat el Patge Melgabar. Abans havíem fet una carta molt especial on els nens i nenes han dibuixat o escrit allò que més desitgen el dia dels Reis. Els Reis Mags són molt savis i segur que els portaran més coses donat que els coneixen molt bé i saben els gustos de tothom, però no hem de ser acaparadors i demanar moltes coses donat que hi ha molts nens i nenes al món.

El patge ha recollit les cartes i ens ha dit que ens hem de portar bé, sobretot aquests dies de Nadal, estimar molt els pares i els avis. Ens ha donat sugus i ens ha agradat molt, ha estat, com sempre, molt entranyable.

CELEBRACIÓ DEL NADAL.

El dimecres 19 de desembre els nens i nenes d’educació infantil hem anat a la capella de l’escola a fer la celebració del Nadal tots junts. Ha estat una estona molt bonica on hem après quin és el veritable sentit del Nadal. El Nadal és celebrar en família i els amics el naixement de Jesús. No és tan important les coses materials sinó el sentir que som afortunats de tenir gent que ens estima al voltant.

Hem vist un video molt maco sobre el naixement de Jesús fet per nens i nenes i ens han regalat un picarol per recordar que el nen Jesús va nèixer molt petit i que el soroll del picarol és petitó com ell , a vegades cal esforçar-se a escoltar el nostre cor. Els nens i nenes s’han portat molt bé.