El circ dels somnis. Les històries d’amor i els personatges impossibles.

Ja s’ha fet la darrera representació de l’obra de teatre Le cirque des rêves a l’escola. El sentiment que tenim és el d’haver deixat enrere un part del curs molt important i ara ens queda el record.
Els alumnes han estat a un gran nivell, tant de la caracterització dels personatges com els vestits. Les famílies les hem vist cada vegada més a prop.
Hem pogut veure un grup molt unit amb un objectiu comú, on el paper de cadascú era peça clau pel bon funcionament.
Mercès pel que ens heu donat. Ens quedarà a la memòria dels grans moments de l’escola.
Ràdio Pinaret al vostre costat.

Comença la setmana del circ a l’escola Joan Ardèvol.

Després dels assajos, preparatius, decorats i nervis, l’escola Joan Ardèvol s’endinsa al món del circ a partir d’una obra de teatre que té com escenari el circ.
Donem el màxim suport a aquesta iniciativa que compta amb la col·laboració de tota l’escola, l’AMPA i en especial als alumnes de cinquè que seran els encarregats de desenvolupar els personatges en aquesta història dirigida per en Basili i en Gonzalo.

Connectats amb el territori.

Aquest dissabte dia 6 de maig, una representació dels alumnes de l’escola Joan Ardèvol van presentar i compartir el projecte Més enllà de la teva imaginació a la plaça de la Llibertat de Reus. Un projecte d’ús de les tauletes a les aules amb la col·laboració del Centre de Recursos del Professorat del Baix Camp.

La Natalia, en Toni i en David van ser els encarregats de presentar davant de les autoritats i les altres escoles participants el nostre projecte. Un projecte de realització de vídeos a partir de l’aplicació STOPMOTION.

El projecte Connectats amb el territori i el projecte Apadrina també dirigit pel CRP del Baix Camp, pretenen potenciar el coneixement de la comarca i alhora fomentar l’ús dels dispositius mòbils.

La nostra escola va participar el curs passat amb el projecte El port de Cambrils i la confraria de pescadors, també focalitzat en el coneixement del nostre entorn i alhora l’ús dels dispositius mòbils.

Juntament amb altres escoles de la comarca vam apadrinar diferents indrets i figures que de ben segur us seran coneguts.

FullSizeRender (13)

FullSizeRender (14)

Dono les gràcies a la resta d’alumnes presents i a les famílies pel suport demostrat i la confiança donada per fer possible aquesta bonica tarda de dissabte. A tothom, mercès.