La veu de l’alumnat

Ràdio Clàssica del Nou: el podcàsting dels mites parlats de l’Institut Nou de Vilafranca

Ràdio Clàssica del Nou és la “ràdio” de l’alumnat de Clàssiques de l’Institut Nou de Vilafranca. Fem podcàsting amb els mites i els fragments de la tragèdia i la comèdia grecoromanes que treballem habitualment al nostre batxillerat d’humanitats i ciències socials.

Nosaltres posem la veu al nostre material d’estudi en format pòdcast; ens encarreguem de la transcripció dels textos clàssics, de l’edició infogràfica i de la maquetació final al web.

I això, per què? Volem fomentar la curiositat per les obres clàssiques més enllà de les nostres aules, commoure la nostra comunitat amb les tragèdies dels seus herois i heroïnes, fer que les divinitats olímpiques donin de nou, i al Nou, de parlar. Aprofitem l’ocasió. Gaudim del viatge!