ENS VISITA VALENTÍ GUBIANAS

DURANT EL TRIMESTRE TOTS ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ESTAT LLEGINT I TREBALLANT EL CONTE “EN JACK I ELS PÈSOLS MÀGICS” I AQUESTA SETMANA HEM TINGUT LA SORT DE PODER GAUDIR DE LA VISITA DEL SEU IL·LUSTRADOR: EN VALENTÍ GUBIANAS.

ENS HA EXPLICAT COM TREBALLA, EN QUE CONSISTEIX LA SEVA FEINA, ELS ESTRIS QUE UTILITZA I EL PROCÉS QUE SEGUEIX A L’HORA DE CREAR ELS SEUS DIBUIXOS.

ENS HA FET UNES IL·LUSTRACIONS BEN BONIQUES DELS NOMS DE LES CLASSES (SOL I ESTRELLES) AIXÍ COM TAMBÉ D’UN DINOSAURE JA QUE LI HEM EXPLICAT QUE ÉS EL QUE ESTEM TREBALLANT ARA A P5.

MOLTES GRÀCIES VALENTÍ!!

DESPRÉS DE LA SEVA VISITA ENS HAN QUEDAT MOLTES GANES DE POSAR EN PRÀCTICA EL QUE ENS HA ENSENYAT. AIXÍ DONCS, NOSALTRES TAMBÉ HEM FET COM ELL I HEM CREAT ELS NOSTRES DIBUIXOS AMB PINTURA. TAL COM ENS VA EXPLICAR, NOMÉS AMB TRES COLORS (BLAU, GROC I MAGENTA) AMB L’AJUDANT (EL BLANC) I FENT BARREGES PER ACONSEGUIR ELS ALTRES COLORS.

P5B

P5A

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

SORTIDA AL MUSEU D’ALCOVER

AQUEST DIMARTS 15 DE MAIG HEM FET LA ÚLTIMA SORTIDA DE P5. HEM ANAT D’EXCURSIÓ A ALCOVER.

VAM VISITAR EL MUSEU ON VAM CONÈIXER LA HISTÒRIA DEL PEIX PEDRA. AQUESTA HISTÒRIA VA PASSAR MOLT ABANS QUE A LA TERRA HI VISQUESSIN ELS GRANS DINOSAURES I MOLT ABANS QUE S’HI PASSEGESSIN ELS HOMES.
ENS HA SERVIT PER ARRODONIR EL TREBALL QUE FEM ACTUALMENT A L’ESCOLA:  FA MILIONS D’ANYS, ELS DINOSAURES.

EN ACABAR D’ESCOLTAR LA HISTÒRIA, HEM POGUT FER EL NOSTRE “FOSSIL” DEL PEIX PEDRA AMB GUIX PER EMPORTAR-NOS CAP A CASA.

DESPRÉS DEL MUSEU VAM ANAR CAP A MAS FORÈS ON VAM DINAR PLEGATS,

VAM JUGAR UNA ESTONA DESPRÉS DE DINAR

I PER ACABAR VAM PODER DONAR DE MENJAR A UNES CABRES.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ I EN ACABAR EL DIA ESTAVEM MOOOLT CANSATS. ALGUNS VAN APROFITAR PER DORMIR A L’AUTOBÚS.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , , | Deixa un comentari

SANT JORDI

CELEBREM SANT JORDI

HEM FET UNA VISITA A LES PARADETES DE SANT JORDI A LA PLAÇA PER PODER VEURE TOTS ELS LLIBRES I CONTES QUE HI HAVIEN

P5B

P5A

DURANT AQUESTS DIES HEM FET UNA ROSA DE PLASTILINA I AVUI LA PRENEM CAP A CASA.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

VISITEM LA BIBLIOTECA PÚBLICA DE LA SELVA DEL CAMP

COM CADA ANY, PELS VOLTS DE SANT JORDI, ANEM A FER UNA VISITA A LA BIBLIOTECA DE LA SELVA DEL CAMP.

LA PATRÍCIA, QUE ÉS LA BIBLIOTECÀRIA, ENS ESPERA AMB MOLTES GANES D’EXPLICAR-NOS MOLTES HISTÒRIES INTERESSANTS. A MÉS A MÉS TAMBÉ ENS RECORDA TOT EL QUE PODEM TROBAR A LA BIBLIOTECA.

DESPRÉS DE L’ESTONA QUE HEM PASSAT A DINS DE LA BIBLIOTECA ANEM A ESMORZAR AL PARC I ENS HI QUEDEM A JUGAR UNA MICA.

P5A (18-04-18)

P5B (20-04-18)

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

GIMCANA JOCS DEL MEDITERRANI

A MÉS A MÉS DE LA VISITA DEL TARRACVS, AVUI HEM FET UNA JORNADA ESPORTIVA TOTA L’ESCOLA.

HEM PARTICIPAT EN UNA GIMCANA  I ENS HO HEM PASSAT D’ALLÓ MÉS BE.

AQUÍ US DEIXEM UNES QUANTES FOTOGRAFIES DELS JOCS QUE HEM FET.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

REBEM AL TARRACVUS

AQUESTA SETMANA ENS HA VISITAT LA MASCOTA DELS JOCS DEL MEDITERRANI. HA VINGUT EL TARRACVUS!!

ENS HA AGRADAT MOLT PODER-LO VEURE DE TAN A PROP!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

FEM LA MONA

L’ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE SEMPRE ÉS UN DIA ESPECIAL I ABANS DE COMENÇAR LES VACANCES DE SETMANA SANTA FEM LES MONES.

DE BON MATÍ JA ARRIBEM IMPACIENTS A L’ESCOLA AMB GANES DE COMENÇAR A FER DE PASTISSERS I DESPRÉS DE RENTAR-NOS MOLT BÉ LES MANS COMENCEM A UNTAR LA XOCOLATA AL PA DE PESSIC.

DESPRÉS, LA DECOREM AMB TOT EL QUE HEM PORTAT DE CASA PERÒ PRIMER, ENTRE TOTS, DECIDIM COM HO FAREM.

LA MONA P5B

LA MONA P5A

I A LA TARDA ENS LA MENGEM!!!