CANTÀNIA

El passat dilluns els alumnes de 6è vam anar a cantar a l’auditori de Barcelona. Vam representar la cantata Beceroles de Màrius Serra.
Aquí teniu unes quantes fotos.

FISH AND CHIPS

Per fi ha arribat el dia, hem anat i…..HEM GUANYAT!!!!! Felicitats a tots i totes, sou un gran equip i només els equips com vosaltres aconsegueixen grans fites!

Cantània 2011

Beceroles
Lletra: Màrius Serra
Música: Enric Palomar
Direcció: Josep Prats i Elisenda Carrasco

El 23 de maig anirem a Barcelona, a l’Auditori a cantar l’obra que hem estat preparant durant tot el curs.
Es diu Beceroles i l’ha escrit Màrius Serra.
marius

Mentre anàvem aprenent les cançons se’ns anaven generant un munt de dubtes de llenguatge, en Màrius Serra és un verbívor increïble que encomana les ganes d’aprendre llengua.
La prova és que hem fet un glossari amb 112 paraules de la cantata que no coneixíem i que ara ja coneixem perquè els diccionaris fan meravelles.
Si voleu donar-li un cop d’ull, aquí el teniu:
GLOSSARI

Li vam enviar al Màrius Serra i ens va felicitar per la feina feta. Ara esperem poder-lo conèixer el dia que anem a cantar.

Divendres, 29 d’abril

Últim dia d’estada al Pirineu.
Aquest dia ens vam llevar amb la notícia que era l’aniversari de l’Alba i, com està manat, ho vam celebrar amb bengala i tot!!!!!

A les deu del matí ens esperaven al Parc del Segre per iniciar les activitats aquàtiques del dia: ràfting i piragüisme.

Aquí podeu veure dues presentacions, una per a cada modalitat esportiva.

Realment aquesta aventura ha estat memorable. Recordarem tota la vida aquests dies de convivència amb els companys i companyes de sisè de l’Escola Abel Ferrater.

Fins sempre!!!!
Comiat

Última hora del dijous, 28

Després de sopar hem baixat a la sala de baix de l’alberg i hem fet un taller d’aeròbic. Aquest és el resultat.

Una vetllada memorable, de veritat. Després de mostrar les nostres arts coreogràfiques hem tingut una estona de música per a ballar i hem xalat molt.
Finalment hi ha hagut una demostració de rap que podreu veure quan editem el video de l’estada.

Ara, a dormir, que demà ens espera un altre dia ple d’emocions i ens han xivat que dinarem macarrons i pollastre!!!!!!

Ara sí, fins demà!!! B O N A N I T !!!!!!

Dijous, 28 d’abril

Dia dedicat a Andorra.

A les 10 del matí hem entrat al Museu de l’electricitat on ens han explicat què és l’energia i com es produeix l’electricitat en una central hidroelèctrica.

Quan s’acaba l’explicació es passa a una sala on es pot experimentar la generació i la conducció elèctrica.
Més d’un ha rebut una descàrrega elèctrica i que si es donaven les mans, rebia la picada l’últim que s’agafava a la cadena.

Després del museu hem seguit la carretera de França amunt fins al Santuari de Meritxell. Hem vist els dos claustres de l’edifici actual, dissenyat per Ricard Bofill, l’any 1974 i l’altar giratori. La imatge de la Marededéu és una talla però no és antiga, l’original va ser suposadament robada l’any 1972, quan l’antic santuari va patir un incendi.

A Meritxell mateix hem dinat i a les dues hem entrat a Caldea.

Finalment hem fet la parada al Punt de Trobada on hem pogut comprar diverses coses.
En passar per la duana, la Guàrdia Civil ens ha preguntat d’on érem, d’on veníem i on anàvem. El nostre estimat xofer Pere li ha contestat totes les preguntes i ens han deixat seguir sense cap problema.

Quan hem arribat a l’alberg hem jugat una miqueta i per sopar hi ha hagut ous durs amb betxamel, pizza i poma.
Ara anem cap a la sala de baix que el Nico i el Xavi ens han muntat un joc de nit.

Si no hi ha res de nou, fins demà que ens esperen al Parc del Segre per fer ràfting i piragüisme.

Per cert!!!! Quina alegria va donar el Barça ahir a la majoria!!!! A l’alberg va arribar una colla de xicots i xicotes de Madrid que es van fer un fart de protestar al començament del partit però poc a poc anèvan cridant més els seguidors del Barça. Un dels madrilenys, però, era del Atlètico i portava la samarreta de ratlles i s’alegrava dels gols de Messi.

Viatge de final de Primària

Hola!!!!!!

El viatge ha anat molt bé i hem arribat a mig dia a Arsèguel, a visitar una fàbrica de llanes amb més d’un segle d’història.

Després de la visita hem anat cap a la Seu a dinar i a dos quarts de quatre ens han rebut els monitors, el Xavi i el Nico. L’Olga, la recepcionista de l’alberg, ens ha donat instruccions d’ús de les instal·lacions i després hem anat cap al centre per descobrir la ciutat medieval.

Després del joc de descoberta hem tornat a casa, hem jugat una estona i hem sopat. MMMMMMmmmmmmMMMMMmmmm!!!!!! Sopeta calenta, tall arrebossat amb patates i iogurt de la Fageda.

Ara, sense veure el partit de futbol, hem sortit a fer un joc de nit.

(Sabem que són a la mitja part i que van 0 a 0. Uffff, quin patir!!!!!)

Si no hi ha res més de nou, us donem la bona nit i, fins demà, que anirem a passar el dia a Andorra.