Hola a tots!!
Aquest és un bloc de la matèria de Física i Química de 3r d’ESO.
Com a professora de Física i Química m’agradaria que, amb aquesta eina els alumnes poguessin participar, compartir idees, fer suggeriments sobre temes tractats a l’aula per així aprendre i sentir-se molt més motivats per una matèria que de vegades costa d’entrari d’agradar.
D’entrada sembla interessant però després quan veiem que cal estudiar i dedicar-hi unes hores, potser ens costa.
Anem a fer-ho una mica més agradable i entre tots aconseguirem sentir-nos motivats.
Som-hi ?