PRESENTACIÓ

Hola a tots!!

Aquest és un bloc de la matèria de Física i Química de 3r d’ESO.

Com a  professora de Física i Química  m’agradaria que, amb aquesta eina  els alumnes poguessin participar, compartir idees, fer suggeriments sobre temes tractats a l’aula per així aprendre i sentir-se molt més motivats per una matèria que de vegades costa d’entrari d’agradar.

D’entrada sembla interessant però després quan veiem que cal estudiar i dedicar-hi unes hores, potser ens costa.

Anem a fer-ho una mica més agradable i entre tots aconseguirem sentir-nos motivats.

Som-hi ?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *