Instruccions:
1. Obre el formulari i contesta’l, prèviament has de tenir l’acrobat reader 7 o més recent, ja us vaig passar el vincle per obtenir-lo i si l’heu perdut l’adreça és: http://www.adobe.com/es/products/acrobat/readstep2_allversions.html
2. Quan acabis fas clic en el botó d’enviar per correu. Si feu servir l’outlook el procediment és diferent de si feu servir el correu web.
2.a. Si feu servir outlook: En prémer el botó enviar per email s’obre una finestra amb tres opcions. Trieu la primera i s’obre una finestra i marqueu “enviar archivo de datos”.
Automàticament s’obre l’outlook amb la meva adreça d’email i un document adjunt. Només heu de fer enviar i ja està.
2.b. Si feu servir correu web (tipus hotmail): En prémer el botó enviar per email s’obre una finestra amb tres opcions. Trieu la del mig (la segona). Sobre una finestra on hi ha un botó que hi diu “guardar archivo de datos”. GUARDEU L’ARXIU EN UN LLOC QUE SIGUI FÀCIL DE LOCALITZAR, per exemple, l’escriptori. Obriu el correu, poseu la meva adreça i adjunteu l’arxiu que heu guardat. M’ho envieu i ja està