Teatre a l’escola

Educació Infantil:

Dijous, 2 d’abril de 2013

Els més petits de l’escola també fem teatre. Aquest any hem fet a la classe en TABALET. Entreu i mireu.

La classe de les tortugues.

La Classe dels  Cargols

Dijous, 14 de març de 2013

Ha arribat el gran dia!
Posem els decorats, preparem la música, ens posem les disfresses, ens maquillem, arriben els pares i mares, arriben els companys i companyes d’altres classes, arriba en Josep per filmar-nos, ens posem mooolt nerviosos, tothom fa silenci, i…. QUE COMENCI LA FUNCIÓ!

Podeu veure un resum d’una de les representacions en aquest vídeo:

També podeu veure les fotos de les representacions.

Dilluns, 4 de març de 2013

Ja hem fet molta feina sobre paper i coneixem bé el conte, ara ens toca posar-nos dins la pell del personatge que ens ha tocat i assajar bé l’obra de teatre.

Dilluns, 25 de febrer de 2013

Després de la visita a la biblioteca i de la gran proposta que ens va fer la Rateta, fer d’actors i actrius, hem posat fil a l’agulla.
Per familiaritzar-nos i conèixer millor el conte i també tots els personatges, a fi de poder-lo representar el millor que poguem, aquests dies estem realitzant un treball de lectoescriptura. Llegim, escrivim, dibuixem, pintem, fem “puzzles”…
El resultat final de tota aquesta feina serà un conte de la rateta, fet per a nosaltres, que el regalarem als nostres pares i mares.
Mireu, mireu com treballem.

Dilluns, 18  de febrer de 2013.

Sabeu que els nens i nenes de P4 hem rebut una carta de la Rateta? Sí,sí de la Rateta que escombrava l’escaleta. Va ser el dia que amb els pares i mares vam anar a la biblioteca de Manlleu. La Núria, que és la bibliotecària, després d’explicar-nos el conte de la Rateta, va trobar una carta seva, on ens convidava a fer d’actors i actrius de la seva història. No ens ho vam pensar, hi vam dir que sííí! Quins nervis, ara ens toca treballar de valent per poder fer una bona representació davant dels nostres pares i mares.

Aquí us deixem unes fotos de la sortida a la biblioteca.

Programació EI.

Cicle mitjà

Els alumnes de 4t A assagem enguany El Gat amb Botes. Vet aquí el primer assaig dalt de l’escenari. Fins ara, havíem llegit l’obra, repartit papers després de fer algunes proves i, finalment, hem començat a representar la primera escena. No, encara no ens sabem el paper… però tot arribarà!

Cicle Superior:

Dimecres, 12 de febrer de 2013.

Després de fer el càsting, cadascú ja sap quin paper li toca fer. Avui ens havíem de saber els tres primers actes de l’obra de memòria i hem aprofitat per gravar-ho amb la gravadora de so i així, després ens podrem sentir com ho fem.

Aquí podeu escoltar-ne un fragment:

Mostra d’àudio

Dimecres, 5 de febrer de 2013.

Aquesta setmana hem començat a treballar els personatges. Com ens imaginem que és el nostre personatge? Com ens pensem que va vestit?

Aquí en teniu una mostra:

fitxes personatges 5B.pdf by Eva Verdaguer

Dimecres, 12 de desembre de 2012.

Avui hem fet la primera lectura de l’obra de Teatre: “Llar dolça llar”. Cadascú ha fet d’un personatge i l’hem llegida tota. Al final, hem parlat sobre l’obra: quins personatges hi sortien, com ens imaginàvem aquests personatges i quin personatge ens agradaria fer el dia de l’obra.

Aquí en podeu veure unes fotos: