El dia ha començat amb un croisant i un bon pa amb tomàquet i embotits de la Cerdanya per agafar forces pel dia que ens esperava.
Després hem començat amb les activitats d’avui i hem fet tres grups,BTT, Espeleologia i cursa d’orientació. Ja veureu a les fotos que ens ho hem “currat” molt.
Les mandonguilles del dinar ens han donat força per a la tarda i la recompensa de les galetes amb xocolata del berenar ha estat molt bé. per no dir el superbany a la piscina climatitzada abans de sopar.
Després de sopar hem conegut a a la Barbara, una noia una mica timida ( no parla gaire) però ja us ho acabarem d’explicar quan tornem.
Anem a dormir amb els nervis propis d’haver conegut a una persona que ens inquieta… Bona nit!
salut i alegria…
… i un gotet de ratafia!!
![]() |
| VIATGE FI DE CURS DIA 2 |

Ei gent! Enhorabona per les fotos, són molt xules! Ja veig que us ho esteu passant teta. Apa, gaudiu del viatge! 🙂
hola para todos, estamos muy contentos de ver cada dia el resumen con los fotos muy bonitos y divertidos que bien lo estais pasando!!!! recuerdos a todos los niños y sus supermaestros que han oraganizado este fin de curs tan divertido. un abrazo y besos para robin de sus padres y su hermano alessandro
Ei guapos! ja veig que esteu súper bé. Me n’alegro moltíssim que us ho estigueu passant tan bé. Molt xulo això de penjar cada dia les fotos al bloc. Un petonàs a tots!
Salut, alegria i … millor unes galetes maria!!!!
hola a todos, esto del internet es estupendo, si no lo tuvieramos no veriamos lo bien que os lo estais pasando, las fotos son estupendas, disfrutar que ya queda menos,por cierto ramon subete los pantalones jajaja…, un saludo muy grande departe de tus padres, hermana, sobrino y tu tia nuri.
Hola os lo estais pasamdo bomba, todo muy bonito y los maestros los primeros en divertirse como niños pequeños, a mi también me agradaría estar ahí. Un beso para mi Andrea que la echamos mucho de menos. Saludos para todos y hasta pronto.
Hola a tots;quines fotos més maques, quin viatge tan divertit i els profes que s’ho passen tan o més bé que els nens.Felicitats, ja queda poc.
vui dir que en robin es el meu millor amic gracies per imaginarme robin espero que tota la vida siguem amics fins la mort