Programes 2011-2012

alojamiento web

Si!!! Per fi ha tornat Ràdio Quatre Vents a internet.

A partir d’ara podreu trobar i escoltar  tots els programes setmanalment en aquesta pàgina. Aquest any som els nens i les nenes de 1er i 2on.

Si algu té alguna idea o vol comentar els nostres programes estarem encantats de llegir els vostres missatges.

I aquesta setmana li comencem a donar la volta al bloc. La llista de programes comença a ser molt llarg, així que a partir d’ara sempre veurem en primer lloc l’últim programa realitzat. Esperem que els escolteu i si voleu esperem els vostres comentaris.

Divendres 25 de maig de 2012: Programa de ràdio on podem trobar apartats com el temps, les noticies,

el debat i un apartat amb acudits. I aquesta setmana intentem solucionar els problemes que teniem

a internet. Volem que el programa l’escolti tothom que entri per fer-ho. Esperem que us agradi.

Divendres 11 de maig de 2011: Torna la ràdio a l’escola!!! Programa curt però diferent…en aquest li fem una entrevista a la Naiara de 2n B com a una de les guanyadores del concurs de sant Jordi. Aprofitem per penjar-vos una “foto” del nou espantaocells. Esperem que us agradi!!!

Divendres 27 d’abril de 2012:  Programa especial de Sant Jordi. Continuem amb problemes a internet però estem mirant a veure si ho solucionem.

Divendres 20 d’abril de 2012: Ens apropem a Sant Jordi!!!

Divendres 30 de març de 2012: Últim programa del trimestre!!! Ja no queda res!!!
Divendres 23 de març de 2012: Quants programes de ràdio portem ja? Molt, no? En el programa d’avui tenim una entrevista a l’Helena, la mestra d’anglès. Esperem que us agradi el programa!!!  (AQUESTA SETMANA NO HEM PASSAT EL PROGRAMA A L’ESCOLA… TENIEM EL PROGRAMA FET I EDITAT PERÒ EL DIRECTOR DE RÀDIO NO VA PODER PASSAR EL PROGRAMA QUAN TOCAVA. MIL DISCULPES.)

Divendres 16 de març de 2012: Setmana sense ràdio Quatre Vents, oooooooohhhhhh… Aquesta setmana ens hem dedicat a l’hort de l’escola així que no hem pogut fer cap gravació. Concretament ens hem centrat en el nostre espantaocells, en Parrac. Fem una reconstrucció!!!  La setmana que vé estarem un altre vegada en acció, esperem que espereu els nostres programes. Bon cap de setmana a tots!!!

Divendres 9 de març de 2012: Aquesta setmana visita especial a la ràdio. Hem pogut entrevistar a la Dolors Serra, la inspectora de l’escola. MOLTES GRÀCIES DOLORS!!! Esperem que t’agradi el programa!!

Bona tarda.

Avui divendres 3 de febrer no hi ha programa de ràdio a ràdio quatre vents. Una setmana especial on el temps ha acabat amb el nostre programa. Teniem una introducció molt bona, preparada i editada, però l’haurem de guardar per la setmana vinent.

Gràcies a tots i esperem que ens escolteu divendres que ve.
Divendres 3 de febrer de 2012.

13 respostes a “Programes 2011-2012”

1. Pau Rodriguez Pratsevall ha dit:

Jose i companyia, he vist alguns d’aquests videos de radio,estan molt ben fets!
    Però es que els de 5º i 6º de l’any passat feien ràdio i ara ja no. Jo ara soc de cinquè i m’agradaria fer algun programa.

5èA

2. jbaena3 ha dit:

Bones Pau.

Gràcies per escoltar el programa i deixar la teva opinió. Em sap greu que degut al canvi d’horari aquest any no tingueu en aquest la ràdio. Per horari es feia molt difícil o impossible. Malgrat tot, hi ha previst que durant el curs tothom tingui l’oportunitat de passar per la ràdio. Els vostres tutors us portaran a fer alguna gravació al llarg del curs.

Gràcies un altre vegada i esperem que ens continuis escoltant.

Jose.

3. Maria ha dit:

Felicitats pels programes, estan molt i molt bé. Una gran feina.

4. maria ha dit:

Hola Quatre Vents m’ha agradat moltíssim la ràdio avui. Vaig a un aniversari, l’aniversari és de l´Anna i la Rosa. M’ho passaré molt bé. Ah, també jugaré a la corda, segur que també m´ho passaré genial. Adeu Quatre Vents!!

5. maria ha dit:

Hola companys de l´escola. És genial la ràdio i l’escola. Adeu!!

6. ingrid ha dit:

Hola soc l’ Ingrid de 1er. M’han agradat molt els programes de ràdio Quatre Vents. Espero fer més programes.

7. Dafne ha dit:

Hola sóc la Dafne de 1er B i m’agraden molt tots els programes de ràdio. M’ho he passat molt bé tots els cops que he gravat. Adéu i fins un altre.

8. maria ha dit:

Bona nit a tots. Demà és l’aniversari de la meva mare. Adéu!!!

9. Toni ha dit:

Hola nens i nenes de Ràdio 4 vents!!

Sóc en Toni! Vaig estudiar a la universitat amb el vostre mestre, el Jose! Jo també sóc mestre de Primària; tutor d’una classe de 2n!

Us volia deixar un missatget perquè m’he quedat una estoneta escoltant el vostre programa, que xulo!!! Esteu fent una molt bona feina i us volia felicitar. Sou uns cracks!

Molts ànims i seguiré escoltant les vostres previsions de quin temps farà al cap de setmana.

Una abraçada!

Toni

10. Emma Martínez ha dit:

Hola jose sóc l’Emma, exalumne. Vui dir que està molt bé que continueu fent la radió perquè és molt divertit.

Un petó, adéu.

11. maria ha dit:

Hola companys i companyes de l’escola Quatre Vents. Un treball molt ben fet nens i nenes, adeu!!!

12. Pol ha dit:

Hola em dic Pol. Quan vaig a ràdio Quatre Vents voldria escollir la música també.

13. emma del hoyo mir ha dit:

Hola em dic Emma i m’agrada molt anar a la ràdio i en parrac està molt xulo.

Fer un comentari