EL MEU PRIMER FESTIVAL

Els alumnes de cinqué el dia 26/11/09 hem anat El meu primer Festival.
Vam anar al cinema Verdi a veure uns curts de diferents països, que es deien: Caballos de tiza(Espanya), La penúltima hoja  de otoño(Espanya), Companys(Iran), La poma(Iran) i Dos bons nois.
El curt que més ens va agradar va ser Dos bons nois perquè era molt divertit i vam riure molt.
Si voleu saber més del festival podeu anar a la web del festival:http://www.elmeuprimerfestival.com/.
Aquest cap de setmana hi han activitats familiars.Animeu-vos!!!
Els blogaires!

David A. i Daniel Z.

11 thoughts on “EL MEU PRIMER FESTIVAL

1. adriane

m’agradat molt perque
    les pelicules son molts
    divertits el que mes m’agradat es la pelicula els DOS BONS NOIS………!!!!!!!!!

2. alex

Hola dessire el daniel i eldavid .A lan fet molt be aixo lu de la sortida i ami que soc el alex tan be ma via agradat molt el company, la poma,caballos de tiza,
    la penultima hoja de otoño tan be era molt guapa perel barri que vius tu i la plaça.

dew

3. Desireé

M’agradat molt la pel.lícula de CAballos de Tiza. L’animació és espectacular.
    Fins aviat
    Desireé

4. soulaymane

M’ha agradat molt la pel.licula dels dos bons nois i també m’ha agradat les bromes
    de la pel.licula i també el gras i el prim

5. Daniel Simón

M’ha agradat molt la pel.licula de dos bons nois perquè era molt divertit i els fills dels protagonistes eren iguals a ells. També feien moltes pallassades i feien riure molt.
    Fins aviat.

Daniel

6. moha

A mi m’ha agradat molt la pel.líicula de Dos bons amics coneguda com el gordo i el flaco i l’animació era espectacular……..a vosaltras quina us va agradar????

7. moha

Hola soc el moha otrabes magradad molt la pel.licula de dos bons amics i la dels
    cabaio de tisa i els dels companñis……la audisio era espr¡ectacular tots chiulaban i aplaudian.

dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew dew

8. moha

Hola Alejandro si que sabemos que es 3d y nosotros hemos visto un Festival de cortos que son películas
    que duran 5 m o 20 m nosotros hemos visto 5 o 4 pel.liculas bueno adéu.

9. alejandro

He ido a 3d i e visto planet 51i vosotros la Habéis visto?????????sabeis lo que es 3d??????