Després de la primera pràctica

La pràctica segons el meu punt de vista crec que ha anat força bé…Rialla

Us recordo que cal que m’entregueu una memòria de la pràctica. Per a fer-ho cal que a partir del guió respost al laboratori, “el completeu” amb l’arxiu que us havieu baixat, o bé el torneu a copiar i me l’envieu en els comentaris de la pràctica. Ahh! I cal que me l’entregueu abans del dimecres de la setmana que ve.

També podeu utilitzar els comentaris per a demanar dubtes o bé per fer com el seu propi nom indica, comentaris.

Mireu-vos la pestanya de dubtes, ja que publicaré allà els dubtes que tingueu amb  les respostes.

I ara… a treballar!!

Preparem-nos per a la primera pràctica

La primera pràctica va sobre la mesura de la densitat dels cossos: siguin sòlids o líquids. Adjunto un ppt que parla sobre la densitat perquè us ho mireu i així us sigui més fàcil d’entendre.

[slideshare id=509405&doc=densitat-1215790484168967-9&w=425]

També incloc uns vídeo perquè veieu com es fa per a mesurar líquids i com es fa per mesurar sòlids.

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/ID02kp_1Obk" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/MuhYXhuDn9M" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

A sota us adjunto el guió de pràctiques que caldrà que porteu a la pràctica i que us servirà per a fer la memòria de pràctiques que caldrà que entregueu un cop hagueu fet la pràctica.

Pràctica de densitats

Baixeu-vos-el i imprimiu-lo per a portar-lo a la pràctica de demà

Presentació

Aquest bloc pretén ser un diari de les pràctiques que s’aniran fent al llarg del curs de Física i Química de 3r d’ESO, com una forma interactiva d’aprendre els alumnes i el professor.

No només recollirà el procediment de les pràctiques que s’han fet, sinó que els alumnes el dia abans de realitzar les pràctiques hauran de consultar els procediments que hauran d’emprar i hi trobaran el guió de les pràctiques i indicacions per a fer-les.

Els alumnes també podran penjar comentaris en els que podran fer preguntes sobre la memòria de pràctiques que hauran d’entregar; i que seran publicades i contestades en la pàgina de dubtes.

Abans però de començar seria interessant que es familiaritzessin amb el laboratori, per això, es poden fer les activitats de l’animació i les dels links següents:

Laboratori virtual

Utillatge químic

Perillositat: pictogrames

Un cop hagis fet això envia un comentari dient què t’han semblat.