ECLIPSI TOTAL DE LLUNA del 20 de febrer de 2008
El dia 20 de febrer alguns afortunats van poder veure l’eclipsi de Lluna que es va produir de matinada.
Un eclipsi de Lluna té lloc quan la Terra es col·loca entre el Sol i la Lluna, és a dir, quan la Lluna entra en la zona d’ombra de la Terra. Això només pot passar en la Lluna plena.Els eclipsis de Lluna poden ser:
· Total quan la Terra tapa totalment la Lluna.
· Parcial quan la Terra només tapa una part de la Lluna.
Aquesta és una pel·lícula de com es va veure l’eclipsi total en directe la matinada del dia 20 de febrer.

S estàs interessat en saber més cosses sobre la Lluna i sobre els homes que van arribar-hi recorda que a la Biblioteca de l’escola hi ha l’exposició del Sol i la seva família.