Música

Hola. Som la Nerea i la Jesica i us donarem la nostra opinió sobre la música.

Avui en dia la joventut escoltem música que pot ser: hip hop, house, reggaeton etc. Hi ha molts tipus de música, depèn del gust de la gent. Hi pot haver:

Hip hop: és un moviment cultural que va néixer a principis dels anys 70 entre les comunitats d’origen africà i hispanoparlant del barri Sud del Bronx, al districte del Bronx de Nova York.

House: és un estil de música electrònica. Les arrels del House comencen el 1985. Agradi o no, el House és un descendent directe del so disco. Aquí teniu un exemple de música House.

Reggaeton: és un estil musical, influenciat pel hip hop de zones llatines de Miami, Los Angeles i Nova york.

Rap: consisteix en cantar o parlar lletres rimades acompanyades d’un ritme repetitiu i sincopat, es pot parlar de molts temes, normalment es parla de la vida dels carrers, de crítica social o sobre ells mateixos

Break dance: és un estil de dansa urbana que va aparèixer a Nova York a l’últim quart del segle XX.

Heavy Metal: és un estil musical descendent del Rock molt menys influenciat pel Blues que el Hard Rock caracteritzat principalment per la contundència del seu so.

Drum and bass: és un gènere musical de música electrònica de formes rítmiques ràpides i sincopades, basades fonamentalment en el jungle i altres gèneres com el dancehall, funky, Dubstep, Dub, Jazz, Reggae, el raggamuffin, el breakbeat i el rap.

Reggae: és un gènere musical que es va desenvolupar inicialment a Jamaica des de finals de la dècada de 1960. El terme reggae sovint és usat per designar la majoria dels ritmes jamaicans, com l’ska, el dub i el rocksteady. Tanmateix, el reggae pròpiament dit és un estil de música particular que s’origina a partir de l’evolució directa de l’ska cap a ritmes més lents, passant pel rocksteady. Té un ritme binari sincopat de 4/4 amb desplaçament del temps fort com a principal característica. El reggae està estretament relacionat amb el rastafarisme i les seves lletres sovint tracten d’una temàtica entre política i mística.

Aquest són el tipus de musica que més s’escolten a la nostra edat, encara que cadascú te el seu gust i pot haver-hi algun d’aquests tipus de música que no els agradi molt.

Nerea Garcia
Jésica Pérez
4t C

 

One thought on “Música

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *