La ciutat imaginària

Com sempre els nois i noies de 4t de l’itinerari D, a plàstica hem inventat una ciutat imaginària, que està composta per poliedres, però no poliedres de paper, sinò que primer vam fer uns quants poliedres de ferro soldats amb estany, i uns altres poliedres d’un material plàstic enganxats amb una mica de silicona.
Per poder aconseguir aquestes figures, has de començar a fer les peces (si has ecollit un poliedre regular, recorda que totes les peces han de ser iguals, si no, depèn del poliedre que escolleixis). Tot seguit només has d’unir les peces: si són les de ferro, les hauras d’unir-les amb estany i necesitaràs un soldador; si són les de plàstic, les hauràs d’unir amb silicona, per tant, necestitaràs una pistola termo-fusible.
Quan ja tinguis unes quantes peces fetes hauràs de construir el fons de la teva ciutat imaginària. (Recorda que és una ciutat imaginària, així que no ha de ser molt real). Per últim, col·loca els teus poliedres en forma de ciutat.
Recorda que els instruments que has d’utilitzar per unir les peces són instrumets que quan els endolles al llum s’escalfen, així que no se t’acudeixi posar’hi els dits.
I sobre tot tingues paciència, que se’n necesita molta.

Sonia Bravo
4t ESO

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *