Enigma

A veure si el sabeu resoldre.

Tinc quatre vegades l’edat que tu tenies quan jo tenia l’edat que que tu tens. Si jo tinc 40 anys, quants anys tens tu?

Envieu la solució a comentaris,  és de nivell avançat però segur que ho resoldreu.

Si us agrada exercitar la ment hi ha un llibre on podeu trobar més de 200 enigmes, jocs de lògica i endevinalles. Es diu: “ El gran libro de los enigmas”, escrit per Fabrize Mazza i Sylvain Lhullier, RBA. Barcelona, 2008.

5 thoughts on “Enigma

  1. gfp1008

    Hola Rosa,
    Sóc el Gerard de 6è A. Jo crec que l’enigma dona 10, però no estic molt segur. Si és tant difícil aquest enigma per a mi, imagínat el que costaràn els altres 199 del llibre. Però m’agrada la lògica!
    Adéu.
    Gerard

  2. mbg1129

    Hola Rosa:

    Sóc la Mireia de 6è A. Jo he fet l’enigma i m’ha donat 10, perquè no el puc fer d’una altre manera. Espero que ens diguis aviat la resposta.

    Adéu Rosa

    Atentament : Mireia de 6è A

  3. mcg1893

    hola rosa no entenc gaire l’enigma i m’ha sortit 10 igual que la mireia i el gerard doncs bé aquí deixo el meu comentari.

  4. rosa

    Hola Marta: aviat us diré el resultat que, per cert, no és 10, està entre 10 i 40. Pensa un poquet més.

    Rosa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *