BENVINGUTS AL CURS 2012-2013

Hola a tots i a totes!!

Us volem donar la benvinguda al nou curs. Molts de vosaltres passeu a ser els més grans de l’escola, i d’altres heu canviat de cicle i per tant, també sou una miqueta més grans.

Molts de nosaltres ja ens coneixem, però al llarg del curs veureu cares noves tant de mestres com d’alumnes. Us animem a començar el curs amb moltes ganes de treballar i de passar-ho bé!

Sabeu que tant vosaltres com els pares podeu participar al bloc deixant comentaris o fent aportacions. Esperem rebre’n molts!

Fins aviat!

 

 

Ens visiten alumnes de la UVic

Ens han visitat uns quants alumnes d’Educació Social i ens van fer preguntes sobre què ens agradava jugar a l’escola i fora de l’escola.

Visitem l’hort de can Sanglas

Benvinguda

Benviguts i benvingudes al bloc del Cicle Superior de l’Escola PUIG-AGUT de Manlleu. Tot l’equip de mestres us donem la benvinguda al nou curs escolar 2011-2012. Esperem que aquest any sigui una gran oportunitat per aprendre, dialogar, escoltar, debatre, investigar, descobrir i moltes coses més.