Petxa Kutka Osona

Aquest curs els alumnes de 5è hem participats a la III mostra de Petxa Kutka d’Osona.

L’apadrinament lector i el còmic : dues experiències relacionades.

[youtube]http://youtu.be/WVb-5twE5uI[/youtube]

Els símbols de Catalunya.

[youtube]http://youtu.be/Xxr4ZdwsMSw[/youtube]

AQUEST DIJOUS, SI!

El dia de la castanyada no vam poder anar a Sant Jaume perquè plovia.

Aquest proper dijous 22 de novembre i, si el temps ens ho permet, farem un segon intent!

Ja us ho anirem explicant!

Comencem el curs!

Bon dia!

Al llarg del curs us anirem penjant fotografies d’activitats i sortides que anirem fent, escrits per comentar, activitats que podreu fer a casa per repassar el que anem treballant a l’aula, etc.

Sabeu que podreu comentar el que anem publicant i nosaltres, si és el cas, us donarem resposta.

Esperem que aneu visitant el bloc i ens aneu dient què us sembla.

Som-hi!