Comencem el projecte de formigues cooperatives

Enguany a educació física hem començat el projecte de formigues cooperatives amb els alumnes de 3r  de CM.  Aquest projecte tracte de superar diversos reptes motrius en grups de 4 o 5 alumnes de forma cooperativa.Cada equip s’ha inventat un nom i un crit de guerra que els identifica i dóna personalitat al grup. Alguns dels nostres  noms són: “Unicorns al poder”, “Els reis de la pista”, “Les estrelles”, “L’arc de Sant Martí”, “Els forçuts”, “Les pilotes”, “Els 4 treballadors” i “Els globus”.

Una vegada hi tinguem molta pràctica, cada grup s’inventarà un repte i l’enviarà als grups de 3r de CM de 2 escoles de Roda de Ter. En concret l’Emili Teixidor i la Mare de Déu del sol del pont que formen formiguer amb nosaltres i que també ens enviaran els seus reptes. Nosaltres haurem de valorar els seus i ells els nostres. Per aquí al bloc us anirem comentant les nostres experiències que segur que seran moltes i molt bones!.

A Continuació podeu veure fotografies dels primers reptes. Cliqueu damunt per veure-les totes.