Projecte Suport Vital Bàsic

Ja fa uns anys que a l’escola realitzem el projecte  SVB a les escoles promocionat pel Consell Català de Ressuscitació. Aprenem què cal fer per tal que els infants siguin futurs salvavides. Comencem amb l’etapa d’infantil a on aprenen el telèfon d’emergències 112 i a demanar ajuda, a CI i CM ja practiquem la posició lateral de seguretat i parlem del DEA (desfribil.lador) i a CS ens iniciem amb la RCP (reanimació cardiopulmonar).

Cliqueu damunt la fotografia per veure com treballem el projecte:

Projecte Bullying de la Fundació Barça

El curs passat vam començar un programa a tota la primària per prevenir el bullying a les escoles a on les mestres vàrem fer una formació per poder-lo aplicar.  Amb el tancament dels centres escolars va quedar aturat i enguany l’hem reprès durant aquest segon trimestre.  Creiem que aquest treball amb l’alumnat és molt important ja que consciencia als alumnes de la importància d’evitar aquestes situacions i saber com actuar en cas de viure’n  o veure’n alguna.

Les àrees en les quals portem el projecte a terme són: l’educació física, la tutoria i l’educació artística. S’han treballat les emocions, l’empatia, la cooperació, la dinàmica del grup etc.

TREBALLEM EN EQUIP PER PLANTAR CARA AL BULLYING I ENS POSEM A LA PELL DE LES VÍCTIMES.

Cliqueu damunt la imatge per veure algunes de les activitats:

PROJECTE ELS JOCS OLÍMPICS

Durant aquest mes de març hem treballat el projecte dels jocs olímpics i a l’àrea d’educació física hem fet activitats tota la setmana. Ens hem concentrat amb la disciplina de l’atletisme a on hem après les sortides, els salts, els relleus i les curses d’obstacles. Per la cloenda hem fet l’entrega de medalles.

Per veure més fotografies cliqueu damunt la foto: