BON ESTIU

Avui tots els alumnes han acabat el curs!

Hem acomiadat als sisès al pati amb una festa molt bonica i també el director que es jubila.  Ha estat un dia molt intens emocionalment.

MOLT  BONES VACANCES A TOTHOM !