Avui tots els alumnes han acabat el curs!
Hem acomiadat als sisès al pati amb una festa molt bonica i també el director que es jubila. Ha estat un dia molt intens emocionalment.
MOLT BONES VACANCES A TOTHOM !

Avui tots els alumnes han acabat el curs!
Hem acomiadat als sisès al pati amb una festa molt bonica i també el director que es jubila. Ha estat un dia molt intens emocionalment.
MOLT BONES VACANCES A TOTHOM !
