TALLER AQUALOGIA

El dijous 7 de març els alumnes de 3r i 4t vam poder disfrutar d’un taller d’aqualogia.

Aqualogia és el programa educatiu que SOREA posa a disposició de les escoles. Consisteix en una jornada lúdica i educativa que a través de la interactivitat digital i l’experimentació a l’aula mostren els processos que cal fer amb l’aigua fins arribar a les llars. A les jornades d’Aqualogia, l’alumnat descobrirà a través de cinc personatges virtuals, conceptes relacionats amb l’aigua i la preservació d’aquest recurs escàs, i aprendrà a responsabilitzar-se de fer-ne un bon ús mitjançant tecnologies participatives.

AQUÍ podeu veure més fotos!!

CARNAVAL

El dia 1 de març a la tarda com ja és tradició a la nostra escola vam fer la rua de carnaval. En el marc del projecte sobre l’univers, el cicle mitjà ens vam disfressar d’astronautes.

OBSERVEM PUGONS A L’HORT

Avui els alumnes de 3r hem anat a l’hort i hem observat els pugons amb una lupa.

Hem après que els pugons són insectes molt petits que xuclen la saba de les plantes i es mengen les fulles.

SETMANA DEL PROJECTE

A Cicle Mitjà ja hem començat el projecte.

Aquesta setmana barregem els grups de 3r i 4t i realitzem diversos tallers relacionats amb l’espai.

Aprendrem a reconèixer les fases de la lluna, les constel·lacions, el viatge a la lluna, la vida dels astronautes, els planetes i molt més.

Aquí teniu un recull de tot el que s’ha fet!!

Podeu veure més FOTOS.