Menjador

Darrerament, degut a la situació socio econòmica de les famílies s’ha vist un increment al nostre menjador en el nombre de nens i nenes que es queden a dinar gracies a la concessió de beques de menjador, quasi al 100% dels alumnes.

A banda d’aquest increment ens trobem amb altres problemàtiques derivades de conductes conflictives per part d’alguns alumnes, així com també de necessitats especials d’altres. Es per això que l’escola ha vist la necessitat d’incloure la figura de la TIS, també al menjador. Amb una funció dinamitzadora, de resolució de conflictes i de coordinació d’activitats encaminades a la millora de la convivència dels alumnes.  Es per això que s’han dut a terme diferents iniciatives:

Torns de responsabilitat

Els nens i nenes de cicle mitjà i superior, dividits en tres grups s’encarreguen de:

  1. Preparar la taula per als alumnes més petits.
  2. Anar a buscar als alumnes d’educació infantil a les seves classes i ajudar-los a rentar-se les mans.
  3. Ajudar a rentar mans als nens i nenes de cicle inicial.

Aquests grups es canvien setmanalment.

Graella de conducta

Dintre dels cicles mitjà i superior, algunes conductes donaven lloc a un cert malestar dintre del grup, es per això que es va veure oportú crear una graella en la que quedés reflectida de manera molt visual, la conducta diària dels alumnes.

IMG_0266