PUC amb la pista!

Quantes cançons en català coneixeu? Les sabríeu reconèixer a partir de (només) dues pistes?

PUC amb la pista! és un concurs dirigit a tots els que sou alumnes d’ESO, de Batxillerat i Cicles de l’INS Lluís Companys per apropar-vos al món de la música catalana o per posar a prova els vostres coneixements sobre la música en català.

Es tracta que endevineu el nom de la “cançó oculta” que cada dos dimecres sonarà al vestíbul de 14.45 a 15.00h i que apareixerà publicada també en aquest blog, així com a les xarxes socials del centre.

El procés per participar en el concurs és molt fàcil:

1. Cal que estigueu molt atents a les pistes. Busqueu-les al suro del vestíbul, en aquest mateix blog i a les nostres xarxes socials. La primera pista es donarà els dimarts a última hora del matí; i la segona, els dimecres després del pati.
  2. Entreu a la secció Participa en el concurs d’aquest blog. Hi trobareu un enllaç a un formulari a través del qual, un cop identificats amb nom i cognoms i amb una adreça de correu electrònic, podreu escriure el títol de la cançó que creieu que sonarà divendres.
  3. Per participar-hi, teniu fins dilluns a les 14.45h. Després, el període de participació quedarà tancat.
  4. Dimecres, escoltareu la cançó: l’heu encertada?
  5. Divendres d’aquella mateixa setmana anunciarem el guanyador. En cas que hi hagi hagut diversos encertants, el guanyador es triarà per sorteig.
  6. El premi del guanyador és escollir la propera cançó del concurs. Per tal de fer-ho, s’haurà de posar en contacte, aquella setmana, amb la Coordinadora Lingüística (Irene Jiménez).
  7. La setmana següent es repetirà el procés: es publicaran les dues pistes dilluns i dimecres, i divendres revelarem quina era la cançó oculta.
  8. Hi haurà un rànquing de guanyadors quinzenals; i, a final de curs, un premi especial per a qui encapçali aquest rànquing.

Què ens dieu? Podreu amb les pistes?