Hola famílies!

Aquest mes ens agradaria que veiéssiu com és el dia a dia dels vostres fills i les vostres filles a l’escola. Espais, rutines, activitats, l’hora de dinar… una quotidianitat plena de moments especials!

ELS PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Fa un mes que ens hem retrobat a l’escola, estem segures que aquest curs ens esperen aventures i un camí ple d’aprenentatges plegades.

Aquests primers dies els infants d’eriçons i conills es mostraven il·lusionats i emocionats de trobar-se altra vegada en un espai conegut com és l’escola, amb mestres i infants nous per conèixer i establir-hi vincles.

Durant aquest primer mes ens hem anat adaptant a les rutines de l’escola: la convivència amb els altres, el cuidar-nos les unes a les altres, la diversitat d’activitats, el retonar a la rutina dels horaris de l’escola, el separar-se de les famílies després de tot l’estiu..

Ens espera un curs per continuar construint aprenentatges a través del joc, els racons i totes les propostes que tenim preparades per tal de despertar la curiositat cap al mon que ens envolta.

Amb el desig de que els eriçons i els conills vinguin a l’escola amb ganes de conviure i aprendre plegades.

Us deixem aquí una mostra del nostre dia a dia a l’escola.

COMENCEM EL CURS!