Arribem al final de trimestre!

Fa una setmana vam rebre una carta del Tió, ens donava una pista per trobar-lo.  I sí, allà estava, esperant-nos dintre de la caseta del pati. Després d’uns dies cuidant-lo, donant-li menjar i visitant-lo vam anar veient que es feia  molt gros. I per fi va arribar el dia en què els nens i nenes d’eriçons i conills el van poder picar. I sabeu què? Ens ha cagat llibres i jocs que de ben segur gaudirem en tornar de les vacances. I també els torrons i les neules que vam menjar per esmorzar!

I sembla mentida però hem arribat al final del trimestre!

Ha estat un trimestre diferent però emocionant. Ens hem pogut retrobar amb companys, companyes i mestres per gaudir del dia a dia a l’escola, que encara que un tant diferent, ens ha deixat molts bons moments. Jugar, compartir, explicar, escoltar, divertir-se i aprendre amb els altres són experiències que trobàvem a faltar i esperem poder seguir gaudint a la tornada d’aquestes vacances.

Descanseu i, sobretot, JUGUEU MOLT!!!!!!!!!!! Us desitgem molt bones vacances!!!!!!!!!!

SORTIDA AL PARC DE LA CIUTADELLA

La primera sortida d’aquest curs ha estat al parc de la Ciutadella.

Crèiem que seria molt difícil fer tot el  trajecte caminant però… ho hem aconseguit!!!

El que més ens ha agradat ha estat jugar amb la sorra i preparar molts menjars (gelats, galetes, pastissos…), buscar tresors i pedretes de colors, descobrir insectes amagats entre la vegetació i, sens dubte, visitar els ànecs del llac.

I després de passar el dia jugant i recorrent el parc hem marxat amb un gran misteri per resoldre… és un ELEFANT O UN MAMUT?

Què fem a l’escola?

Benvolgudes famílies, conills i eriçons,

Tal i com us vam anunciar ahir a la reunió us pengem el vídeo que vam passar amb les fotos d’algunes de les activitats que fan elsvostres fills i filles a l’escola.

Desitgem que us agradi!

Gaudiu del cap de setmana!

JA HEM COMENÇAT LA PSICO!!

Ja fa unes setmanes que hem arrancat el curs i anem afegint mica en mica activitats a l’horari de les classes d’eriçons i conills. La setmana passada vam començar amb les sessions d’una de les activitats que més agrada als infants: la psicomotricitat.

Com sabeu, a l’escola apostem per la pràctica de la psicomotricitat Acouturier i hi donem molta importància ja que permet la construcció de la pròpia identitat i la maduració psicològica a través del joc motriu.

Abans de començar la part del joc, preguntem als nens i nenes a què voldran jugar. Què diuen?

• “A saltos”
  • “A gatets”
  • “ A fantasmes”
  • “A escalar”
  • “ A fer una casa”

CURS 2020 -2021

Aquest dilluns 14 de setembre comencem un

NOU CURS ESCOLAR!!!!!

Us deixem el logo d’aquest any perquè li comenceu a donar voltes!

Adéu cargol

Ja ha acabat el curs i ens acomiadem del nostre cargol.
Bon estiu.

BONES VACANCES!

L’equip de mestres d’infantil us desitgem un bon estiu. Us enviem els nostres millors desitjos, petons i abraçades!

Ens retrobarem al setembre!

PROPOSTA FINAL, TORNEM AL SETEMBRE!!!!

Finalment ha arribat el dia de l’última proposta d’aquest curs tan diferent.

Totes les persones que treballem a l’escola hem volgut fer-vos una cançó perquè aquests dies d’estiu volem que ens recordeu i per felicitar-vos per tot l’esforç que heu fet vosaltres, i les vostres famílies tot aquests temps!

Perquè som un equip i sabem que CONNECTEM!

Ara ET PROPOSEM que ens enviïs una foto amb un endoll (com les del final del vídeo) o que et gravis ballant o cantant un troç de la cançó, el que més t’agradi. Anima a la teva família a participar-hi amb tu!

Aquí et deixem la lletra per poder-la seguir:

Petits, Mitjans, i Grans,‘nem fent pinya.

Milers d’històries, viscudes a casa.

Al bloc propostes, cada setmana,

durant el confinament!

El menjador, la sala de psico,

tot està buit! Jo no m’ho explico!

Els carrers de la nostra ciutat,

tot està connectat.

A la xarxa tu et connectes

per trobar a qui tu esperes!

TOT A PUNT PER RETROBAR-NOS

PREPARATS PER ABRAÇAR-NOS

JA TENIM GANES DE VEURE’NS

QUÈ ENS HAS D’ENVIAR i COM ENVIAR-HO

Tant és si tu ets, cargol o balena.

Si vens del cel, potser de la terra…

Si tens molt pèl, o si ets un rebel,

potser ets un aliment.

Si ets del Raval o no ets de la zona,

Si et dius Alfons, Ahsaan o Mariona,

Si tots volem és fàcil de veure

que podem connectar.

fem un puzle amb moltes peces,

d’il·lusions que són properes.

NENS I NENES BEN ALERTA

AVIAT L’ESCOLA ESTARÀ OBERTA

CANTEM TOTS AQUESTA LLETRA

QUE RECORDAREM PER SEMPRE

CON-NEC-TEM!

CON-NEC-TEM!

TOT A PUNT PER RETROBAR-NOS

PREPARATS PER ABRAÇAR-NOS

JA TENIM GANES DE VEURE’NS

PROPOSTA SETMANAL 9

Aquesta setmana és la darrera que l’equip de mestres us farem arribar propostes d’activitats per fer a casa.

S’acosten les vacances d’estiu i la propera setmana (l’última d’aquest curs escolar!) us enviarem una sorpresa per desitjar-vos un bon estiu.

Esperem que gaudiu molt de les últimes propostes del curs!!!

PROPOSTA GLOBALITZADA: PROBLEMES MATEMÀTICS

PROBLEMES MATEMÀTICS

QUÈ ET PROPOSEM?
Aquesta setmana et proposem que intentis resoldre alguns problemes matemàtics.

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO?
Ens pots enviar un dibuix amb o sense text en el qual representis les solucions d’aquests problemes. Si ho prefereixes també ho pots fer a través d’un àudio/vídeo.

MATERIAL NECESSARI:
Fulls, llapis, colors o retoladors.
Dotze ous i tres oueres o altres objectes diversos que tinguis a casa que et puguin ajudar a representar i resoldre els problemes que et plantegem.

COM HO HAS DE FER?
1. Mira el document “PROBLEMES MATEMÀTICS” i intenta llegir-lo amb o sense l’ajuda de la teva família.
2. Si ho necessites busca material que tinguis a casa (colors, bastonets, escuradents, joguines…) que et pugui ajudar a representar els problemes i les quantitats.
3. Intenta resoldre els problemes i fes-nos arribar un dibuix/àudio/vídeo amb les respostes.