Avui hem acomiadat el curs fent un concurs de cuina, en el qual hi han assistit alguns pares i familiars i també la Irene, la tutora, i on cada grup ha presentat el disseny del seu restaurant i ha hagut de cuinar un plat fred que ha estat avaluat pel nostre apreciat cuiner; el Joel, qui a la vegada també ens ha ofert una demostració on hem pogut veure com preparava dos còctels diferents. Finalment cada grup ha hagut de contestar cinc preguntes sobre les seves produccions. Els resultats han quedat molt empatats així que s’ha decidit premiar als dos grups per la “Fourchette d’or a l’originalitat” i la “Fourchette d’or a l’efecte sorpresa”.
I aquí acaba l’aventura de projectes d’aquest curs… hem hagut d’assumir molts reptes i i compromisos i els hem complert. Ara es tracta d’aprendre de l’experiència i aprofitar les merescudes vacances per carregar les piles… perquè el curs vinent hi haurà nous projectes per resoldre!
Les profes de projectes us desitgem a tots i totes unes molt bones vacances i us deixem aquest petit vídeo en memòria de tot el que hem fet junts aquest curs!! Ha estat un plaer nois!
[youtube]http://youtu.be/H8GD8HxCCpM[/youtube]