Científics en acció
1esoaalumne | 23 abril 2014El dimecres dia 23 d’abril, vam anar a científics en acció, vam fer diferents experiments sobre el magnetisme, per a que a l’acabar haver aprés què és la magnetosfera, quina relació té amb una brúixola, com ens orientem utilitzant-la i saber entendre com son els imans. Vam fer dos experiments:
Primer vam visualitzar les línies d’un camp magnètic generat per una gran bobina de fil conductor i alimentada mitjançant un corrent elèctric i també vam investigar si el que passava amb la bobina tenia semblança amb la magntosfera que genera el nostre planeta.
Segon, vam investigar el funcionament d’una brúixola i per entendre’l vam fer un esquema que és vegués la Terra i la brúixola i després vam construir la brúixola, ja que al final podíem veure com s’orienta amb el camp magnètic de la Terra.
Alba Puiggrós