LA PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA DE LES 8 COMPETÈNCIES AMB FITXES PER OMPLIR PELS DEPARTAMENTS
FITXES DE PROGRAMACIÓ EN WORD PER OMPLIR
POWER POINT PROGRAMAR PER COMPETÈNCIES
COMPETENCIES EN COMPRENSIÓ ESCRITA
EXEMPLE D’ACTIVITAT DE COMPRENSIÓ ESCRITA A CIÈNCIES SOCIALS
competències relacionades amb el càlcul i els problemes matemàtics
Comentari de la Isabel Capdevila, que va iniciar el tema
el 22 Juny 2008
ESPERO QUE LA INFORMACIÓ QUE US HE LINKAT MÉS AMUNT US VAGI BÉ PER PROGRAMAR. US RECOMANO QUE NO US SALTEU EL PRIMER LINK PERQUÈ ÉS FONAMENTAL PER PODER OMPLIR LES FITXES DEL SEGON.
PER ENTENDRE MILLOR DE QUÈ VA TOT AIXÒ US HE PENJAT EL POWER POINT OFICIAL SOBRE EL TEMA.( TERCER LINK)
MOLT IMPORTANT ÉS QUE FEU UNA ULLADA AL 4RT. PERQUÈ FA NOTAR QUE TOTS HEM DE TREBALLAR TENINT EN COMPTE LA COMPRENSIÓ ESCRITA ( COM MOLT BÉ SABEN ELS MATEMÀTICS!)
ELS TRES ÚLTIMS LINKS SÓN EXEMPLES PRÀCTICS DE CENTRES
Comentari d’Ingrid Saumell del 22 de juny
Gràcies Isa! Ara el problema és assimilar tota aquesta informació…ens veiem dimecres al matí i ens posem a treballar!
Petonets.
Comentari d’Antoni Gomà
És interessant tota la informació. Convé tenir en compte que molts dels documents que ens ha enllaçat la Isabel són elements d etreball de centres (alguns d’ells de primària) i que cal adpatar-ho al nostre Institut.
Pel que fa a les competències matemàtiques que tothom haurà de tenir en compte… a vuere si això serveix per dues coses
(1) perquè diverses àrees posem en comú competències matemàtiques que fem servir
(2) perquè la gent de matemàtiques ens convencem que “no cal que tot ho fem nosaltres”, que moltes competències matemàtiques ja haurien d’haver estat desenvolupades i treballades en altres àrees. Però això implica que aquestes altres àrees “no ho donin tot per sabut” i hi dediquin estona!!!